Aviseringar
Rensa alla

Vill inte gå till UM


Ämnesstartare

Jag har haft ont i snippan i mer än ett halvår, till och från. Det kommer alltid när min pojkvän varit här, men även ibland när han inte varit det.

Smärtan är i stort sätt outhärdlig när den väl kommer, ibland svider det bara som en molande värk men när det bryter ut så kan jag inte röra mig och det trycker mot blåsan hela tiden, men jag kan inte kissa mer än kanske tre droppar åt gången. Trots att jag hela tiden är kissenödig och det bränner när jag försöker kissa.

Den här gången var det dock värre; tre dagar efter pojkvännen var här fick jag skitont igen och det kändes och såg ut som om jag var helt svullen mellan benen. Kunde t.o.m se en kula som jag kanske inte sett innan, men vad fan vet jag hur jag ska se ut egentligen.

Jag har varit hos doktorn en gång och fick antibiotika, då jag trodde att jag hade urinvägsinfektion. Det gick bort efter ett tag då, som det gjort de andra gångerna jag inte tagit antibiotika också.

Vad fan kan det vara? Jag har slutat sitta ute så mycket när jag röker, ifall det är så att jag får urinvägsinfektion av detta.

Heheheheheheheheheheh dör snart.

+ Jag har dessutom ibland smärta i ryggslutet och långt ner på magen, som mensvärk.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fruitpunch:

Så det kan gå, hörru. Sluta ligga med sluskar!

Gör jag ej. Eller menar du "sluta ligg med en slusk"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första och enda gången jag vänder mig till er.


   
SvaraCitera

Klamydia kanske.


   
SvaraCitera

Kan va klamydia ja, med de symptom du nämnt. För övrigt suger läkare, de ignorerar alltid ens problem. Har också typ konstant ont i fettan men får aldrig nån hjälp.


   
SvaraCitera

Har samma problem. [cry](Minus fittkulan) Men jag vågar inte kolla upp mig igen. Vill också veta varför det kommer tillbaka helatiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Kan va klamydia ja, med de symptom du nämnt. För övrigt suger läkare, de ignorerar alltid ens problem. Har också typ konstant ont i fettan men får aldrig nån hjälp.

Är det farligt att gå med klamydia länge? Varför har du ont?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Har samma problem. (Minus fittkulan) Men jag vågar inte kolla upp mig igen. Vill också veta varför det kommer tillbaka helatiden

Åh en fittkompis <3

Har du knullat med många som du inte känner?


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Är det farligt att gå med klamydia länge? Varför har du ont?

Kan vara, man kan bli steril. Jag har ont vet inte varför men kommer också ofta efter att jag har haft sex och blir irriterat, också det du säger med att man vill kissa hela tiden. Och jag´har testat mig för klamydia och sånt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Kan vara, man kan bli steril. Jag har ont vet inte varför men kommer också ofta efter att jag har haft sex och blir irriterat, också det du säger med att man vill kissa hela tiden. Och jag´har testat mig för klamydia och sånt...

Du knullar för hårt, snuskiga du.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Du knullar för hårt, snuskiga du.

nej förr kanske ej nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

nej förr kanske ej nu.

Okej. :/ Tycker inte du det är jobbigt att ha ont? Jag dör typ.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Åh en fittkompis <3

[cute]

BLODÅDRA:

Har du knullat med många som du inte känner?

Nä. Jag har ingen jag knyllar med nu heller. Det kommer tillbaka ändå.
Jag hittar inte boven, jag brukar inte ens plantera arslet på kalla ytor. Börjar bli drygt nu


   
SvaraCitera

Vilka ppiller äter du?


   
SvaraCitera

Maybe it's blåskatarr. Då svir det som in i helvete när man pissar eller pillar där nere. Hade det när jag var liten.


   
SvaraCitera