Aviseringar
Rensa alla

vill inte mer


Ämnesstartare

varför vaknade jag upp imorse? jag orkar inte med alla jävla förluster i el clasico. om och om igen är det samma skit. varför mår man så dåligt när ett jävla bajslag från Madrid skämmer ut sig hela tiden?

hnbswafhnsahj fjnjfn gjnfdnj gnjf dd g fd

får damp!!!!!!!!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Det är ett naturligt resultat av att känslomässigt engagera sig i något man inte har kontrollen över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Det är ett naturligt resultat av att känslomässigt engagera sig i något man inte har kontrollen över.

ja det har du ju såklart rätt i. aja är väl bättre det än att inte känna nåt antar jag

fast det påverkar väldigt mycket omkring mig negativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

varför mår man så dåligt när ett jävla bajslag från Madrid skämmer ut sig hela tiden?

[love][love][love]
Sluta gilla dem och börja gilla Barca så löser sig allt 😉


   
SvaraCitera

Hej. Jag håller av någon outgrundlig anledning på Ösk så på så sätt känner jag varje dag. Det är baksidan av att råka ha för starka känslor för ett lag. Men som tur är så kommer det ju även fina stunder. Då mår man bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Sluta gilla dem och börja gilla Barca så löser sig allt 😉

aldrig. jag firar 10-år med real madrid idag. kommer bli många fler oavsett hur dåligt det går. jag har klarat mig under tiden det gick 4 år utan en titel så jag lär klara lite barca dominans nu

El Guaje:

Hej. Jag håller av någon outgrundlig anledning på Ösk så på så sätt känner jag varje dag. Det är baksidan av att råka ha för starka känslor för ett lag. Men som tur är så kommer det ju även fina stunder. Då mår man bra.

jopp. förhoppnings kommer de snart bara men det ser mörkt ut. el clasico nästa vecka igen och jag har en känsla av hur det kommer sluta... sen blir man så besviken på vissa spelare, som Pepe. vilket äcklig svin alltså. oavsett om real förlorade så kunde man vara stolt över att spelarna inte fuskade, filmade och höll på som barca alltid gör men Pepe och Di Maria tar real till helt nya nivåer, hoppas de två försvinner snart. trött på idioter


   
SvaraCitera