Aviseringar
Rensa alla

Vill inte på klassresa


Waowt
Ämnesstartare

Har ett problem här... Ska på klassresa med min klass snart, och jag vill inte åka med. Har sagt detta till min mamma men hon säger att jag ska åka. Jag vill inte och man kan väl inte bli tvingad? Finns inga speciella orsaker till att jag inte vill åka men typ mensen kommer jag ha då tror jag, är utseendefixerad OCH då hinner man inte sminka sig på morgnarna! Sen ska vi åka buss i evigheter, jag tycker verkligen att min klass är jobbig och trivs inte... Ska jag prata med min lärare, ljuga till något..? Hjälp mig.


   
Citera

Säg att du är sjuk? 😛


   
SvaraCitera

Om du inte vill ska du inte vara tvungen att åka, nej.


   
SvaraCitera
Waowt
Ämnesstartare

MarcusKing:
Säg att du är sjuk? 😛

Då vet ju tyvärr min mamma att jag ljuger. 


   
SvaraCitera

skit i d då 

i värsta fall får du la rymma hemifrån kvällen innan och komma hem när bussen har gått so to speak 


   
SvaraCitera

Det är inget måste,  säg bara att du inte vill följa med och din mamma är nog bara rädd att du ska ångra dig om du inte åker


   
SvaraCitera
Waowt
Ämnesstartare

Zymba:
Om du inte vill ska du inte vara tvungen att åka, nej.

Vad ska jag göra åt saken? Vet att det är mitt eget problem men vill gärna ha hjälp/tips...


   
SvaraCitera

Waowt: Vad ska jag göra åt saken?

S3ON: du får la rymma


   
SvaraCitera

Waowt:

Vad ska jag göra åt saken? Vet att det är mitt eget problem men vill gärna ha hjälp/tips...

Säg att du absolut inte vill och att det vore dumt att tvinga dig. Du kommer inte att ha roligt eller njuta av det, så vad är poängen?


   
SvaraCitera
Waowt
Ämnesstartare

S3ON:

Nej haha, det blir mer problem då. :-/


   
SvaraCitera
Waowt
Ämnesstartare

Zymba:

Säg att du absolut inte vill och att det vore dumt att tvinga dig. Du kommer inte att ha roligt eller njuta av det, så vad är poängen?

Sant. Men min mamma förstår inte det... Har försökt förklara men svaret hon ger är att jag ändå ska åka.


   
SvaraCitera

Waowt:

Sant. Men min mamma förstår inte det... Har försökt förklara men svaret hon ger är att jag ändå ska åka.

Ge mig hennes nr så tar jag ett snack med 'na.


   
SvaraCitera

Waowt:

Nej haha, det blir mer problem då. :-/

livet handlar om att prioritera 


   
SvaraCitera

Waowt: Sant. Men min mamma förstår inte det...

Hon kommer att förstå om du rymmer. 


   
SvaraCitera

trorj ag


   
SvaraCitera