Aviseringar
Rensa alla

Vill inte spara facebookchatten NÅGONSIN!


Bakric
Ämnesstartare

Ja ni kan nog lista ut vad jag vill utifrån rubriken.
Om jag varit på någon av hemdatorerna och glömt logga ut från facebook utan bara stängt webläsaren så ser morsan min chatt, och hon är inte direkt ett fan av svordomar.
Och nej, jag orkar inte rensa chatten manuellt vareviga gång [mad]


   
Citera

Logga ut efter dig.

Edit: Hehe lättare sagt än gjort kanske, 8 av 10 av mina statusuppdateringar är facerapes. [sad]


   
SvaraCitera

de är ju bara till att logga ut.. så svårt kan det väll inte vara att komma ihåg.


   
SvaraCitera

varför kollar din mamma på vad du skriver i chatten? är väl knappast henne business.


   
SvaraCitera

Bakric:

hon är inte direkt ett fan av svordomar.

Du är ju 16, svär precis som du vill. Du borde vara tillräckligt gammal för att få prata som du vill


   
SvaraCitera
Bakric
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Du är ju 16, svär precis som du vill. Du borde vara tillräckligt gammal för att få prata som du vill

Tycker jag med (precis som med religionen), men samtidigt vill jag hålla husfriden väl så gott det går.

Chibibbi:

varför kollar din mamma på vad du skriver i chatten? är väl knappast henne business.

Näe men min senaste chatt brukar jämt sticka upp helt synlig när man går till facebook även om jag stängt den förut.


   
SvaraCitera

Klicka ned rutan bara?


   
SvaraCitera

Bakric:

Tycker jag med (precis som med religionen), men samtidigt vill jag hålla husfriden väl så gott det går.

Blir din morsa sur på dig om du svär?


   
SvaraCitera

Bakric:

hon är inte direkt ett fan av svordomar.

Jag själv undrar varför det ska vara nödvändigt för vissa att använda svordomar när det finns andra formuleringar. de känns överflödiga och ofta till och med helt omotiverade att ha med, eftersom svenska språket har tusentals vältaliga intressanta ord.


   
SvaraCitera

respons:

Edit: Hehe lättare sagt än gjort kanske, 8 av 10 av mina statusuppdateringar är facerapes.

Så.. du skall inte bli pappa?


   
SvaraCitera

Duke:

Blir din morsa sur på dig om du svär?


   
SvaraCitera
Bakric
Ämnesstartare

Duke:

Blir din morsa sur på dig om du svär?

Jupp

x_marty:

Jag själv undrar varför det ska vara nödvändigt för vissa att använda svordomar när det finns andra formuleringar. de känns överflödiga och ofta till och med helt omotiverade att ha med, eftersom svenska språket har tusentals vältaliga intressanta ord.

Naäe folk i min klass tenderar att bli lite bittra när jag mästrar dom med mitt[cheers] språkbruk


   
SvaraCitera

Bakric:

Jupp

Varför? Är hon någon sorts überkristen människa som anser att det är syndigt? Skit i vad hon tycker bara. Om hon snokar i din FB-konversation så är det hennes problem.


   
SvaraCitera

Hampie:

Så.. du skall inte bli pappa?

Hah nej.


   
SvaraCitera

respons:

Hah nej.

[n] Meh! Du har ju så fina gener :/


   
SvaraCitera