Aviseringar
Rensa alla

Vill inte stiga upp


Ämnesstartare

Det är kolsvart ute.
Det har snöat.
Min termometer säger: "Köldfaktor -6,8°C".

Kräver lite tröst och medlidande.


   
Citera
Ämnesstartare

Har även prov i italienska idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klagomur.


   
SvaraCitera

[love] Känner samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Känner samma sak.

Har inte saknat detta. [sad]

Det här är den absolut värsta delen på året. Längtar nu efter lite ordentlig snö så det blir lite ljusare. Ständigt mörker. Gråter.


   
SvaraCitera

Capture:

Det här är den absolut värsta delen på året. Längtar nu efter lite ordentlig snö så det blir lite ljusare. Ständigt mörker. Gråter.

Jag håller med dig, måste ut till kaninerna snart men det är såå möörkt så det blir jättejobbigt att utfodra för man ser ju inget! (eller ja, nu ser man väl..) [sad] Dessutom så har vattenkopparna säkerligen frusit, hemskt!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Konstigt nog så var det bara en vattenkopp som hade frusit. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu ligger köldfaktorn på -7,5°C. [party]


   
SvaraCitera

Vill inte heller[sad]


   
SvaraCitera

-7,5 minus? :O Jag chansar vilt och säger: Norrland?


   
SvaraCitera

Capture:

Det är kolsvart ute.
Det har snöat.
Min termometer säger: "Köldfaktor -6,8°C".

Var bor du? [tard]

Men håller med, har knappt sovit, ont i halsen och snuvig. Usch [sad]


   
SvaraCitera

Haha! [cry] Jag klarade ej att stiga upp kvart i sju som jag hade tänkt. Kommer för sent nu bara för det.


   
SvaraCitera

känner lite skadeglädje, förlåt [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Kouki:

Var bor du?

Ignorant:

-7,5 minus? :O Jag chansar vilt och säger: Norrland?

Luleå. Übermeganorrland. Dock var det inte -7.5, utan det var köldfaktor -7.5. D.v.s. hur det känns när man räknar in vindhastighet och luftfuktighet. Temperaturmässigt var det -2.5 eller nåt i den stilen.


   
SvaraCitera

Åtta:

Luleå. Übermeganorrland. Dock var det inte -7.5, utan det var köldfaktor -7.5. D.v.s. hur det känns när man räknar in vindhastighet och luftfuktighet. Temperaturmässigt var det -2.5 eller nåt i den stilen.

ahaaa[y]
Lite annorlunda än om man jämför med skåne^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dagen fortsatte dåligt. Klappade på vägen till bussen en katt och blev alldeles blodig på handen då den hade ett rivsår eller liknande på örat. Fick torka av med ett frostigt löv. Bussen körde sedan iväg när jag stod alldeles bredvid den.


   
SvaraCitera