Aviseringar
Rensa alla

vill inte till skolan idag


Ämnesstartare

vill stanna hemma och sova
[n]

[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

inte jag heller[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enverhoxha:

inte jag heller[sad]

fast jag var borta i tisdags också.. även om jag gjor d nått viktigt då. kanske borde sjukanmäla mig. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

fast jag var borta i tisdags också.. även om jag gjor d nått viktigt då. kanske borde sjukanmäla mig. 😛

har varit borta ganska mycket på sistone och vi har fngrejs osv och tråklektioner:c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enverhoxha:

har varit borta ganska mycket på sistone och vi har fngrejs osv och tråklektioner:c

alla har fngrejs jag insåg just att jag måste ha en redovisning på svenskan så fan. Nu går jag och smyger i mig frukost [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har sjukanmält mig.

Orka FN-dagen, miljön? Vem fan bryr sig om MILJÖN?!

Pöh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

alla har fngrejs jag insåg just att jag måste ha en redovisning på svenskan så fan. Nu går jag och smyger i mig frukost

hmmz måste också, fick inte ens ett roligt land som iran lr nordkorea lr israel så det känns fruktansvärt meningslöst.

hehu slipper svenska eftersom't ingår i fngrejset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Vem fan bryr sig om MILJÖN?!

[bigsmile]
nä, ingen.

Klorofyl:

Orka FN-dagen

Mjo. AHHH. Bestäm åt mig. Kompisar lär bli lite irriterade om jag inte dyker upp på redovisningen. >:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Mjo. AHHH. Bestäm åt mig. Kompisar lär bli lite irriterade om jag inte dyker upp på redovisningen. >:

Gå dit och gör redovisningen sen går du hem och sover (eller maratonrunkar).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Gå dit och gör redovisningen sen går du hem och sover (eller maratonrunkar).

Fast då märks det att jag inte är sjuk. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Fast då märks det att jag inte är sjuk. [crazy]

Läraren kan inte se varför du är borta, ingen kan se varför du är borta, du får bara automatiskt införd giltig frånvaro.

Den överridear dessutom lärarens närvarotagandegrej, han måste gå in och ändra för att du ska räknas som frånvarande och kollar knappast om du var sjukskriven heller?

Du kommer få giltig frånvaro hela dagen och redovisningen gjord.

Dessutom kan du ju vara sjukskriven för att du mår psykiskt dåligt.

Dessutom händer det inte direkt i gymnasiet att någon bah

"Öhhh du änte sjuk, fast du är sjukanmäld, men du är i skolan!?!?+1+1 nu ringä ja din mamma, DET HÄR VERKAR SJUTTKT SKUMT!!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

"Öhhh du änte sjuk, fast du är sjukanmäld, men du är i skolan!?!?+1+1 nu ringä ja din mamma, DET HÄR VERKAR SJUTTKT SKUMT!!!"

Jag går i en skum klass.. [cute] alla backstabbar varandra för att få högre betyg typ

Klorofyl:

Läraren kan inte se varför du är borta, ingen kan se varför du är borta, du får bara automatiskt införd giltig frånvaro.

vi sjukanmäler oss till våra mentorer


   
SvaraCitera

mwähähähähähähäh så går det om man är liten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

vi sjukanmäler oss till våra mentorer

Skumt, men vad spelar det för roll?

Vad är det för konsekvenser du är rädd för att det ska få egentligen? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Vad är det för konsekvenser du är rädd för att det ska få egentligen? [confused]

Egentligen inget. Jag sjukanmälde mig. [cute]


   
SvaraCitera