Aviseringar
Rensa alla

Vill inte va såhär snmal. HJÄLP!


Ämnesstartare

mediakatt:

Börja träna då. Hur svårt kan det vara att lista ut?

Jag sa ju det precis där ja.... men som sagt då lär jag ju få träna skallen av mig! 😮 och hur snyggt är det med en skit biffig tjej då liksom.. :/

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

S3ON:

Först äter du dig tjock, sedan tränar du.. Kanske funkar!

Haha! 😀 men problemet är ju att jag inte kan bli tjock överhuvudtaget ....... 🙁


   
SvaraCitera

Jossiebooii:

Haha! 😀 men problemet är ju att jag inte kan bli tjock överhuvudtaget ....... 🙁

I så fall kanske en plastikoperation är det rätta för dig? [tard]

Eller så skippar du det där och skaffar bättre självförtroende.. [y]


   
SvaraCitera

Jossiebooii:

Jag sa ju det precis där ja.... men som sagt då lär jag ju få träna skallen av mig! 😮 och hur snyggt är det med en skit biffig tjej då liksom.. :/

Okej, så du bestämde dig för att skapa en tråd för att be om hjälp att få kraftigare ben, utan att varken träna eller gå upp i kroppsfett på några andra ställen på kroppen? Hur tänkte du då?

Och sedan så krävs det betydligt mer träning och ansträngning än du verkar inbilla dig för att bli skitbiffig som tjej.


   
SvaraCitera

Jossiebooii:

vad man kan görá för att framförallt få tjockare ben!?

Du kan inte bestämma själv vart fettet ska sätta sig. Träna upp dem.


   
SvaraCitera

ät smör, socker och cykla/spring mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Okej, så du bestämde dig för att skapa en tråd för att be om hjälp att få kraftigare ben, utan att varken träna eller gå upp i kroppsfett på några andra ställen på kroppen? Hur tänkte du då?

Jag tänkte att det fanns ngn som hade ngt smart knep kanske? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

få i dig mer kalorier än du gör av med


   
SvaraCitera

Proteiner - fisk, kött osv.


   
SvaraCitera

det brukar komma med åldern. annars har jag inget bra svar annat än vad som är sagt. få i dig mer kalorier än du gör av med och styrketräna 8-12 reps typ 12 set. eller skippa styrketräningen och bara ät mycket och hoppas att det sätter sig på rätt ställen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät inte ta det normalt var smal nu, sen när du blir 20+ då ska du se på fetttttttttttt 🙂 så är det för alla med grym ämnesomsättning


   
SvaraCitera

Jossiebooii:

Ngn som har tips på vad man kan görá för att framförallt få tjockare ben!?

Om du redan har provat att träna, äta mycket, osv så kanske det helt enkelt bara är genetiskt. Har själv en lillebror som under nästan hela sitt liv har varit på gränsen till underviktig trots att han vräker i sig mat. Nu är han dock 17 år och har börjat gå upp en del i vikt. Så det kanske bara kommer med åldern för dig också då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En människas skräp är verkligen en annans människas skatt... Skulle döda för super smala ben och din vikt, aja..

1. Acceptera (/njuuuuuuuuut) hur du ser ut, du kommer antagligen få en mera kurvig kropp när du blir äldre.
2. Ät stora portioner och töj ut din magsäck så du orkar äta mera.

spaceFlea:

vad man kan görá för att framförallt få tjockare ben!?

Det går inte att gå upp i vikt bara på ett ställe. Däremot kan du träna så du får större och muskulösa ben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chiq:

Ät inte ta det normalt var smal nu, sen när du blir 20+ då ska du se på fetttttttttttt 🙂 så är det för alla med grym ämnesomsättning

så du menar att jag kommer bli extra fet när jag blir gammal ;o ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babydoll:

En människas skräp är verkligen en annans människas skatt... Skulle döda för super smala ben och din vikt, aja..

Tack så mycket, men jag lovar det kan allt vara hemskt! Jag får helt enkelt satsa på träningen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jossiebooii:

så du menar att jag kommer bli extra fet när jag blir gammal ;o ?

Nej, men det brukar gå utför, vilket det gör för alla människor. Man har inte världens bästa ämnesomsättning förevigt, utan den brukar bli sämre med åldern. Kolla på din föräldrar t.e.x., är de också supersmala?


   
SvaraCitera