Aviseringar
Rensa alla

Vill inte vara BI 🙁


Ämnesstartare

Jag är en tjej som alltid intresserat mig för killar och ALDRIG kunnat tänka mig något annat. Nu har jag dock kommit till ett problem och jag är så jävla förvirrad. 

Jag älskar mig tjejkompis mer än någon annan i mitt liv! Jag saknar henne när vi inte är med varandra och att träffa henne gör mig så jävla glad, lycklig, pirrig osv. Jag tänker på henne nästan HELA tiden. Jag fantiserar även ibland om att kyssa henne, och när vi ger varandra en kram när vi ses önskar jag att jag kramen aldrig tar slut.
Jag har aldrig känt såhär för NÅGON människa förut,jag har aldrig älskat någon såhär mkt..

ÄR JAG BI? Inget emot bisexuella men jag vill inteee vara det..!! 🙁 


   
Citera

Jag förstår att de är svårt, men du får helt enkelt  bara acceptera dig själv, annars kommer det äta upp dig utifrån och in, det kommer bryta ner dig sakta men säkert om inte, tro mig Glad


   
SvaraCitera

Se dig inte som en sexualite. Prata med henne och hör hur hon ser på bisexuella o att ha någon i sin närhet. Kött är kött o kött är gött


   
SvaraCitera

Låter jobbigt, antinge så face it eller så får du göra något åt det.
Om du hade blivit homosexuell för stunden och du verkligen inte velat det så är bi mycket bättre för dig 😉

Om du vill så bör isf fråga henne och om hon dissar dig så lovar jag att du tappar känslorna för henne! Vet du om hon är bi eller hetero? Du kan ju säga till henne att du verkligen vill vara kompis med henne men att berättar dina känslor. Det kan inte bli värre än vad värst är!

Lycka till! 🙂


   
SvaraCitera

du är den du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Låter jobbigt, antinge så face it eller så får du göra något åt det.
Om du hade blivit homosexuell för stunden och du verkligen inte velat det så är bi mycket bättre för dig 😉

Om du vill så bör isf fråga henne och om hon dissar dig så lovar jag att du tappar känslorna för henne! Vet du om hon är bi eller hetero? Du kan ju säga till henne att du verkligen vill vara kompis med henne men att berättar dina känslor. Det kan inte bli värre än vad värst är!

Lycka till! 🙂

Grejen är att hon har kille. Sen vill JAG inte ha ett förhållande med henne eller så. Jag fattar vad du menar att jag får liksom face it, men jag vill ha en kille...inte tjej. 
Att ev. förklara mina känslor för henne skulle totalt sabba hela vår kompisrelation.... 🙁 inget skulle ju bli sig likt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det möjligt att ens vara BI mot sin vilja?


   
SvaraCitera

Det är inget val man gör..? Man är väl den man är som tamburinmannen sa. Din vilja kan sen kanske skilja sig från den faktiska faktan. Förnekelse har man ju hört talas om, folk som försökt leva som hetero men inte fått det att fungera på det känslomässiga planet... 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

tror att det är bättre att acceptera sig själv snarare än att förneka sig. och Vad spelar det egentligen för roll om du nu skulle vara bi.. det gör dig ju inte direkt tvingad till något...


   
SvaraCitera

schim: sexualite

haha, är det som en meteorite typ Rodnar


   
SvaraCitera

Johliee: Jag fantiserar även ibland om att kyssa henne, o

hur gammal är du? jag tror det är vanligt när man är lite yngre, eller jag har upplevt det iaf. man är nyfiken och experimenterar med tankar/drömmar. det är inte konstigt.

personligen tror jag inte att jag är bi, men tycker tjejer är snygga och jag skulle vilja testa det någon gång etc. men jag skulle nog inte definiera mig som bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

hur gammal är du? 

Är 18...aldrig haft ett seriöst förhållande. Finns det någon specifik medelålder folk hittar sin sexualitet? Eller är det möjligt att man som hetero efter 20 år helt plötsligt kan bli homo?... Hoppas dock jag bara är inne i en förvirrad fas.


   
SvaraCitera

Johliee:

Grejen är att hon har kille. Sen vill JAG inte ha ett förhållande med henne eller så. Jag fattar vad du menar att jag får liksom face it, men jag vill ha en kille...inte tjej. 
Att ev. förklara mina känslor för henne skulle totalt sabba hela vår kompisrelation.... 🙁 inget skulle ju bli sig likt. 

Ow ja jag förstår. Annars så får du tänka att dina känslor är fel och det ned tanke på att du inte tycker det är rätt. Det är ju bra att du blir glad av att ni ses men att du får tänka på hur du vill ha det och brottas med dina tankar. Jag har haft samma problem och trodde jag var bi men det ville jag ju inte vara så jag tänkte till ordentligt!


   
SvaraCitera

Johliee: Är 18...aldrig haft ett seriöst förhållande. Finns det någon specifik medelålder folk hittar sin sexualitet? Eller är det möjligt att man som hetero efter 20 år helt plötsligt kan bli homo?... Hoppas dock jag bara är inne i en förvirrad fas.

nej det tror jag inte, det vanligaste är ju att man blir medveten och börjar experimentera när man kommer in i tonåren, men ju äldre man blir desto mer upptäcker man, så det tar lixom aldrig slut ändå. 

men vet du vad, kämpa inte emot det.  jag förstår att det är jobbigt eftersom det är kopplat till din bästa vän, men låt det ha sin gång. fantisera, testa dig fram (med porr eller så) etc. för om du bara pushar ifrån det så kommer du bara "plågas" av det varje gång du tänker på det, när du blir mer bekväm med tanken så kan du också reflektera över den och avgöra om du är bi eller inte. men det tar ju lite tid. och man kan ju absolut vara nyfiken utan att vara bi eller homo.


   
SvaraCitera

måste man vara någonting? bara följ ditt hjärta och dina lustar och se vad som känns bra och inte 


   
SvaraCitera