Aviseringar
Rensa alla

Vill känna närhet konstant...


Ämnesstartare

Tjena ungdomar!

Mitt problem är att jag konstant vill känna närhet. Jag känner mig ensam hemma, bortglömd, får nästan aldrig sms om jag inte tar initiativet. Kompisar är det inget problem med, jag går ut med kompisar minst 2 gånger i veckan och gör inget kriminellt eller så...

Tjejerna däremot, jag är inte ful på något sätt, tjejerna tycker om mig och pratar med mig i skolan. Men jag är för feg för att ta ett steg, en tjej jag gillar smsar jag med då och då men det är nästan alltid jag som börjar.

Det är som att folk gillar mig i skolan som person men inte som mer än person.

Jag kan tillägga att jag alltid ses som lärarnas favoritelev då jag är väldigt smart för min ålder. Jag har fått stipendium och jobbar med gymnasie eller 9:ornas matte i 7:an...

Jag blir inte mobbad och jag mobbar inte heller men jag kan slå ner exakt alla i min skola(med tanke på att jag har tränat kampsport i 7-8 år.

Min fråga är: Vad jag ska göra för att få kontakt med tjejer?

Snälla hjälp mig![sad]


   
Citera

karleksproblem:

men jag kan slå ner exakt alla i min skola

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kefka:

[love]

Jag är för snäll för att göra det först men om någon hoppar på mig är den död...

Många ser mig som den snällaste varelsen på skolan och det känns jobbigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte alltid lätt med sånt här.. Har du provat att försöka få lite mer kontakt än bara allmänt prat med nån du gillar lite mer?


   
SvaraCitera

sluta va feg då

nä men alvarligt det är inte maningen att alla ska må bra


   
SvaraCitera

karleksproblem:

jag kan slå ner exakt alla i min skola

Något fel med den närheten? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sluta va feg då

nä men alvarligt det är inte maningen att alla ska må bra

Det är den fasen jag går igenom just nu... Jag är faktiskt mycket bättre än vad jag var förut...

Om du skulle känna mig skulle du veta att jag uppnår mina mål successivt...[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Något fel med den närheten? 🙂

Den är för enkel att uppnå, jag söker ständigt utmaningar både personligt och kunskapsmässigt...


   
SvaraCitera

karleksproblem:

Den är för enkel att uppnå, jag söker ständigt utmaningar både personligt och kunskapsmässigt...

jag anser att kampsporten ger mycket mer närhet än det mesta så problemet verkar inte uppenbart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karleksproblem:

gör inget kriminellt eller så...

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Du låter osäker på dig själv, troligen blev du våldtagen som liten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Du låter osäker på dig själv, troligen blev du våldtagen som liten.

Haha, konstiga teorier...
Gör inget, berättade att jag gillade än tjej igår och berättade varför tjejerna tyckte jag var konstig.

Hon sa att jag var som en ridå, en fasad, den mystiska och att man aldrig riktigt visste om jag var intresserad...

+Tro mig, jag kommer aldrig att bli våldtagen om jag inte dricker 10L öl och får i mig massvis med morfin.[cool]


   
SvaraCitera

karleksproblem:

Jag är för snäll för att göra det först men om någon hoppar på mig är den död...

tänk om ni spelar en hopplek...


   
SvaraCitera

karleksproblem:

Gör inget, berättade att jag gillade än tjej igår och berättade varför tjejerna tyckte jag var konstig.

Hon sa att jag var som en ridå, en fasad, den mystiska och att man aldrig riktigt visste om jag var intresserad...

Att försöka vara mystisk och vara självmedveten om att man uppfattas så är big fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Att försöka vara mystisk och vara självmedveten om att man uppfattas så är big fail.

Men vafan, jag visste det ju inte... Jag försöker ändra på mig...


   
SvaraCitera