Aviseringar
Rensa alla

Vill lära känna andra


Ämnesstartare

16årig social tjej här som gärna skulle vilja lära känna mer människor. Speciellt killar i min ålder, så undrar om de finns nån sida online där man kan chatta med andra tonåringar. Eller nån sida där man kan får reda på vad andra heter på snapchat utan så många äckliga gubbar som söker kontakt med unga tjejer. 
Om det inte finns  så får ni gärna skriva er snapchat


   
Citera

happy1320: utan så många äckliga gubbar som söker kontakt med unga tjejer

hey, blir faktiskt sårad! Rodnar


   
SvaraCitera

ja typ ungdomar.se är den bästa hittills :3


   
SvaraCitera

alltså är det en retorisk fråga eller, har sett flera såna här... Verkar så absurt, är som att gå in på systembolaget och fråga om det finns nån affär i närheten som säljer sprit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

hey, blir faktiskt sårad!

Tickstart:

hey, blir faktiskt sårad! Rodnar

Det var inte mening att du skulle bli sårad men det finns ju sånt människan!! 


   
SvaraCitera

Axelinaaas: ungdomar.se är den bästa hittills :3


   
SvaraCitera
lok501

Ungdomar.se, hamsterpaj, vilket dataspel som helst, hot or not. De finns överalt! Mitt tips som kille är att du bör söka dig till killarna om det är killar du letar efter, då ungefär 50% av alla tonårskillar inte är så sociala utanför deras hobbies.


   
SvaraCitera

lok501 :
Ungdomar.se, hamsterpaj, vilket dataspel som helst, hot or not. De finns överalt! Mitt tips som kille är att du bör söka dig till killarna om det är killar du letar efter, då ungefär 50% av alla tonårskillar inte är så sociala utanför deras hobbies.

Används fortfarande hamsterpaj? Är inte den död nu typ


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Är inte den död nu typ

Inte dödare än UM i alla fall Blink


   
SvaraCitera

Getrekt:

Inte dödare än UM i alla fall Blink

oj hahaha


   
SvaraCitera
lok501

Axelinaaas:

Används fortfarande hamsterpaj? Är inte den död nu typ

Asså, typ. Det finns fortfarande  många användare som skriver, men det är lite som Ungdomar, det finns x antal användare som är regelbundet aktiva och en majoritet som inte är det. Det är värt att pröva då det finns ett par folk där som söker vänner, men jag tror nog att du har större chans att träffa den typ av person du söker på mer aktiva och centrerade sidor. Nu vet jag att det inte var du som startade denna tråd, men det kan vara bra att utvekla!


   
SvaraCitera

lok501 :

Asså, typ. Det finns fortfarande  många användare som skriver, men det är lite som Ungdomar, det finns x antal användare som är regelbundet aktiva och en majoritet som inte är det. Det är värt att pröva då det finns ett par folk där som söker vänner, men jag tror nog att du har större chans att träffa den typ av person du söker på mer aktiva och centrerade sidor. Nu vet jag att det inte var du som startade denna tråd, men det kan vara bra att utvekla!

haha nej det var inte jag x)


   
SvaraCitera