Aviseringar
Rensa alla

Vill lära känna en mördare


Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

dålig förklaring

varför [cry] fattar inte vad du inte förstår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

gillar action:pp

det kan du få på så många andra sätt än ifrån en psykotisk mördare?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

fattar inte vad du inte förstår

är kumla det enda stället på hela planeten där mördare får kvinnor? kan ju lika gärna dra ti ett fängelse, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

är kumla det enda stället på hela planeten där mördare får kvinnor? kan ju lika gärna dra ti ett fängelse, haha.

men kumla är ju ett fängelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

det kan du få på så många andra sätt än ifrån en psykotisk mördare?

Klart jag inte tänker lägga ned hela mitt liv på att finna en av mina många fantasier. Svårt att hitta en svårt sjuk person som inte skulle skada mig brutalt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

men kumla är ju ett fängelse.

visste inte. drf var det en dålig förklaring, bland annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

visste inte. drf var det en dålig förklaring, bland annat

antog ju dock att du visste, ursäkta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

antog ju dock att du visste, ursäkta.

är väl vanligare att man vet att kumla är en stad än ett fängelse :p förstår heller inte vrf ja skulle ta tåget ner ända dit när det finns fängelsen som är närmare
men oki, kan väl ta den svåra vägen ti lyckan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

är väl vanligare att man vet att kumla är en stad än ett fängelse :p förstår heller inte vrf ja skulle ta tåget ner ända dit när det finns fängelsen som är närmare

Kumla och Hall är typ de enda två fängelserna jag kan säga på rak arm. Och Kumla är ju då Sveriges näststörsta, när jag hör Kumla tänker jag på anstalten och ej staden. SORRY.

Sen var mitt inlägg inte så seriöst, så la inte tid på att rekommenderade det fängelse som ligger dig närmast........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

är väl vanligare att man vet att kumla är en stad än ett fängelse :p förstår heller inte vrf ja skulle ta tåget ner ända dit när det finns fängelsen som är närmare

Kumla och Hall är de kändaste fängelserna vi har i Sverige, dräför brukar det i alla kretsar räcka med att säga typ "Du kommer hamna på kumla en dag" För att det ska framgå att man menar fängelse. Kumla och Hall är också de tuffaste fängelserna, a.k.a fler mördare m.m

För övrigt är den här tråden anledningen till varför kvinnor är sämst. Så jävla galet men det är inte unikt. [mad][mad]

Tänk inte på sånt här käre lille vän [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Kumla och Hall

jag visste att du skulle bli irriterad på att jag var uppkäftig. VISSTE, VISSTE! :d

Walking:

Tänk inte på sånt här käre lille vän

oroa dig icke, jag tänke på mr x oftare[cute]

Walking:

För övrigt är den här tråden anledningen till varför kvinnor är sämst. Så jävla galet men det är inte unikt.

uppskatta min ärlighet! fast män är lika sämst för dom kollar på småflickor som dansar i underkläderna:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Tänk inte på sånt här käre lille vän [cry][cry]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

Sen var mitt inlägg inte så seriöst, så la inte tid på att rekommenderade det fängelse som ligger dig närmast........

tror att den främsta anledningen ti att jag struntade i den brist på allvar som fanns i ditt inlägg, är för att jag ogillar dig
sen vrf, spelar ingen roll men ta det ej personligt för jag vet ändå lite om dig

är bara rlig o rättvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vilja känna en person som begått självmord.


   
SvaraCitera