Aviseringar
Rensa alla

vill lära mig att sjunga


Ämnesstartare

tja jag vill lära mig o sjunga  som samir eller nåt liknande är det möjligt kan jag få en bra sångröst? för nu så shunger jag rikdikt jövla dåligt men är de möjligt att jag kan öva upp min sångröst?


   
Citera

Det är klarr du kan öva upp din sångteknik så att det blir att låta bättre! Tips är att kolla på din lokala kulturskola om det finns Sångpedagog där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:
Det är klarr du kan öva upp din sångteknik så att det blir att låta bättre! Tips är att kolla på din lokala kulturskola om det finns Sångpedagog där!

  hur länge     tar de innan sångrösten är klar typ?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Varför försöker du inte googla? som har 1 sekund istället för att skapa varje jävla tråd som kommer upp i ditt huvud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta sånglektioner!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

*Well.


   
SvaraCitera
Kudhos

Öva bara, träna stämbanden 


   
SvaraCitera

Danne_cars:

  hur länge     tar de innan sångrösten är klar typ?

En sångröst är aldrig fulländad man är aldrig fullärd det finns sjukt många sätt att sjunga på men ge det minst ett år då har man oftast börjat få bra kontroll över diafragman,luftmotståndet och börjat bredda sitt register och Man får det lättare att skilja på bröstregister och falsett osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte vara så svårt att lära sig sjunga som Samir med tanke på att han inte kan sjunga (-: 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjöhest:
Kan inte vara så svårt att lära sig sjunga som Samir med tanke på att han inte kan sjunga (-: 

Hahaha håller med Mycket glad


   
SvaraCitera

Danne_cars:
tja jag vill lära mig o sjunga  som samir eller nåt liknande är det möjligt kan jag få en bra sångröst? 

ehm... Han kan inte sjunga, han pratsjunger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:

ehm... Han kan inte sjunga, han pratsjunger.

han sjunger jävligt nice 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan du redan 🙂


   
SvaraCitera

Alla kan sjunga som samir, t.o.m jag som sjunger som en kratta 🙂


   
SvaraCitera