Aviseringar
Rensa alla

Vill lära mig spela gitarr


Ämnesstartare

Fingerprints: alla!

men lägg av.. du har nån, du vågar bara inte erkänna . Säkert skinny love eller nåt.. Ja, hitta ackorden till låten o sen e det bara att sätta igång att lära sig va  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej det va mitt tips 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

men lägg av.. du har nån, du vågar bara inte erkänna . Säkert skinny love eller nåt.. Ja, hitta ackorden till låten o sen e det bara att sätta igång att lära sig va  

Den vill man ju kunna på piano. Men orkar inte piano, för många knappar. 

Är helt seriös, har ingeeen 🙁 Kanske borde hitta en att börja med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ har inget piano Förvirrad Kanske är största anledningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, tangenterna är största problemet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Den vill man ju kunna på piano. Men orkar inte piano, för många knappar. 

Är helt seriös, har ingeeen 🙁 Kanske borde hitta en att börja med.

Fan vet jag.. kanske man vill då. Ursäkta mig Arg
Ja, det tycker jag e roligare iaf .. sen kan man ju kolla upp shit som man kanske behöver veta för att kunna spela låten, men det säger sig självt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej pianot. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli: Fan vet jag.. kanske man vill då. Ursäkta mig

JA! Don't förstör skinny löv.

Vet att jag är seg, men vem är du ? Har varit för oaktiv för att hänga med. Känner när jag pratar med dig att vi känner varandra så förlåt för attj ag frågar!

En apas melankoli: Ja, det tycker jag e roligare iaf .. sen kan man ju kolla upp shit som man kanske behöver veta för att kunna spela låten, men det säger sig självt

får fixaT

En apas melankoli:
nej pianot. 

Finns en app man kan ladda ner annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Vet att jag är seg, men vem är du ? Har varit för oaktiv för att hänga med. Känner när jag pratar med dig att vi känner varandra så förlåt för attj ag frågar!

jag är en gosse ifrån staden 

Fingerprints: får fixaT

om du vill 

Fingerprints: Finns en app man kan ladda ner annars

jo okej, men det blir ju inte samma sak. Det är som att spela tetris på konsol lol 


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Överst på listan. Såklart!

shoreline är väldigt lätt, faktiskt. eller, "väldigt". spelar du med capo så är det bara öppna ackord, utan knepiga färgningar.


   
SvaraCitera

En apas melankoli: Vilken låt vill du lära dig spela?

bättre att lära sig ackorden istället så kan man spela alla låtar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro: bättre att lära sig ackorden istället så kan man spela alla låtar...

dom lär sig man ju mer låtar man lär sig, men man gör som man vill. Jag personligen tycker det är fränare ba... 


   
SvaraCitera

Lär dig några ackord och nöta på till du kan hantera byten mellan dem. Lyssna på gitarrer i musik så blir det i viss mån lättare att spela.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla tips! 🙂 Ska satsa!


   
SvaraCitera