Aviseringar
Rensa alla

Vill leva ut livet mer


Ämnesstartare

Vad kan jag göra för att leva ut livet mer? vad gör ni när ni känner att ni lever ut?

jag vill inte ha tips om sex... är seriös. vill ha idéer om vad jag kan göra för nya saker i mitt liv så tillvaron känns mer intressant.

*negerkyssar*


   
Citera
loita

SLuta tycka synd om dig själv och fatta hur jävla mkt syndare de är om miljontals människor utan armar och ben, eller mat och hus och som fortfarande inte gnäller och vill dö, visa lite stake och gör livet till de du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eftersom jag drar slutsatsen att du är tjej så kan jag inte rekomendera främlingslegionen till dig............ jag vet inte, starta en ridskola? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

text

[tired]

WorldUnited:

eftersom jag drar slutsatsen att du är tjej

ahha säg vad som får dig tro det! skriver jag tjejigt? :/ är kille, iaf just nu.. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

helt irrelevant text

Haha shit. Inget i TS text tyder ju på att den tycker synd om sig själv öht. Chilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våld och alkohol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs böcker du tidigare inte skulle valt att läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

SLuta tycka synd om dig själv och fatta hur jävla mkt syndare de är om miljontals människor utan armar och ben, eller mat och hus och som fortfarande inte gnäller och vill dö, visa lite stake och gör livet till de du vill

OMFG OMFG OMFG OMFG BE ALDRIG NÅGON ATT SLUTA TYCKA SYND OM SIG SJÄLV
det är klart som fan att alla kan tycka synd om sig själva då folk är olika starka/svaga
fyfan vad irriterande

ska man låtsas som att allt är bra när man DÖÖÖR inombords? tycke du det? varför i helv. ska jag sitta & gråta för att 1 människa svälter om jag sj blir misshadnlad hemma? I mitt liv är JAG i centrum & ingen annan. Så är det för alla.
Man har bara sig själv i slutändan så det är klart som fan att man ska tycka synd om sig sj & ta hand om sig sj.
djävla idioti du tvingar på andra,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

SLuta tycka synd om dig själv och fatta hur jävla mkt syndare de är om miljontals människor utan armar och ben, eller mat och hus och som fortfarande inte gnäller och vill dö, visa lite stake och gör livet till de du vill

OMFG OMFG OMFG OMFG BE ALDRIG NÅGON ATT SLUTA TYCKA SYND OM SIG SJÄLV
det är klart som fan att alla kan tycka synd om sig själva då folk är olika starka/svaga
fyfan vad irriterande

ska man låtsas som att allt är bra när man DÖÖÖR inombords? tycke du det? varför i helv. ska jag sitta & gråta för att 1 människa svälter om jag sj blir misshadnlad hemma? I mitt liv är JAG i centrum & ingen annan. Så är det för alla.
Man har bara sig själv i slutändan så det är klart som fan att man ska tycka synd om sig sj & ta hand om sig sj.
djävla idioti du tvingar på andra,


   
SvaraCitera
loita

emery:

Haha shit. Inget i TS text tyder ju på att den tycker synd om sig själv öht. Chilla.

Jag är bara hemskt trött på alla som vill ta livet av sig hit och dit, vill ha fler possetiva tappra människor som kan tappa benen och fortfarande vela leva sitt värdefulla liv man fått gåva att ha. de är lite vad man gör de till faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gullighäst:

ahha säg vad som får dig tro det! skriver jag tjejigt? :/ är kille, iaf just nu.. 😛

ja, eftersom det är mest tjejer som brukar vara typ

"jag vill göra mer av livet, hjälp mig"........

om du nu e killa kan du alltid gå med i legionen som jag planerar att göra..... äventyr är det allt [smile]

detberorpå:

OMFG OMFG OMFG OMFG BE ALDRIG NÅGON ATT SLUTA TYCKA SYND OM SIG SJÄLV
det är klart som fan att alla kan tycka synd om sig själva då folk är olika starka/svaga
fyfan vad irriterande

håll käften!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

håll käften!

kom med ngt bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

SLuta tycka synd om dig själv och fatta hur jävla mkt syndare de är om miljontals människor utan armar och ben

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

om du nu e killa kan du alltid gå med i legionen som jag planerar att göra..... äventyr är det allt [smile]

Men, men, men... vem fan vill slåss för Frankrike? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

I mitt liv är JAG i centrum & ingen annan. Så är det för alla.

sjukt bra inlägg syrran [smile]


   
SvaraCitera