Aviseringar
Rensa alla

Vill leva ut livet mer


Ämnesstartare

gullighäst:

sjukt bra inlägg syrran

syrran?
ok tack tack låtsassyter 🙂


   
SvaraCitera
loita

detberorpå:

text

jag kan tyvär inte ta en människas självmordsbenägna tankar som seriösa när de bara står att man inte vill leva, berättar hon vad som är fel och ber om hjälp kanske nån kan hjälpa, ingen här kan hjälpa henne när ingen vet varför hennes liv suger.
Ja jag tycker man inte ska tycka synd om sig själv hela tiden, visst ja ibland klart du kan men nej inte hela tiden som alla gör nu för tiden och se sig som ett offer, jag har varit med om sexuella övergrepp och jag tycker inte synd om mig själv, de hände de är fördjävligt de borde inte hända men de hjälper inte att alta det och de hjälper inte med att säga det i ett forum att jag vill dö, Jag och alla har massa att leva för trots all skit som händer i livet, vänner familj de finns allt nån som bryr sig så ja så tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

Jag är bara hemskt trött på alla som vill ta livet av sig hit och dit

Men herregud, vad fan snackar du om? Vart får du ens dom tankarna ifrån. Du kanske ska ta och läsa om topic. Du verkar ha läst något helt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dubiös:

Läs böcker du tidigare inte skulle valt att läsa.

tack, har faktiskt börjat lite på det o ska nog ta det till nästa nivå

loita:

vill ta livet av sig hit och dit,

ok jag är inte en av dom... jag ville bara ha nya idéer i mitt liv som jag kunde testa..

rikta din ilska mot rätt personer istället


   
SvaraCitera

WorldUnited:

om du nu e killa kan du alltid gå med i legionen som jag planerar att göra..... äventyr är det allt

Äventyrligt att bli våldtagen av gamla ex-nazister i den nordafrikanska öknen[shake]

OnT: Var modigare o lyssna inte på "din inre röst"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

kom med ngt bättre

ja, HÅLL KÄFTEN!!!!!!!!!!!!!!!! [mad][mad][mad]

dazed_and_confused:

Men, men, men... vem fan vill slåss för Frankrike? [shake]

ingen vill ju slåss för det skitlandet där alla är snobbiga och äter sniglar, fast man åker ju utomlands och så ju [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar klappa gulliga hästar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

syrran?

jAG ÄR totte :p. detta är ett acc som jag delar med hästpojken just nu 😛


   
SvaraCitera
loita

emery:

Men herregud, vad fan snackar du om? Vart får du ens dom tankarna ifrån. Du kanske ska ta och läsa om topic. Du verkar ha läst något helt annat.

Okej ja lite, men endå [blush] h*n kanske är på väg dit [rolleyes]

gullighäst:

ok jag är inte en av dom... jag ville bara ha nya idéer i mitt liv som jag kunde testa..

rikta din ilska mot rätt personer istället

Jag kan inte då kanske de tar livet av sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

jag kan tyvär inte ta en människas självmordsbenägna tankar som seriösa när de bara står att man inte vill leva, berättar hon vad som är fel och ber om hjälp kanske nån kan hjälpa, ingen här kan hjälpa henne när ingen vet varför hennes liv suger.

Sant men grejen är att man måste förstå och acceptera att en del är omogna och söker uppmärksamhet.

loita:

har varit med om sexuella övergrepp och jag tycker inte synd om mig själv

Du bör.

loita:

de hände de är fördjävligt de borde inte hända men de hjälper inte att alta det och de hjälper inte med att säga det i ett forum att jag vill dö,

Men en del har tyvärr det behovet även om jag själv tycker det är konstigt. Har man ett allvarligt problem så undviker man oftast att prata öppet om det. Men det här är ändå nätet, lättare att skriva av sig och berätta här.

loita:

Jag och alla har massa att leva för trots all skit som händer i livet, vänner familj de finns allt nån som bryr sig så ja så tycker jag.

Sant men vi vet inte åldern på trådskaparen och vi har ingen aning om h*n ens vet om det är värt att leva livet. Personen kanske har en helt annans livssyn.
Psykiska problem kanske förekommer????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en relevant mening i livet, intressant tillvaro hmm tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

ingen vill ju slåss för det skitlandet där alla är snobbiga och äter sniglar, fast man åker ju utomlands och så ju [rolleyes]

Kan du ju göra med Svenska Armén också och från och med nästa år ensam skydda den stabila Afghanska demokratin. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

det skitlandet där alla är snobbiga och äter sniglar

schne syn du har ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gullighäst:

jAG ÄR totte :p.

jaha hahaha hej totte! jag åkte skridskor idag 🙂 [crazy] blev lite rädd, skrek. hade kul, skrattade.
vad har du gjort :D?

WorldUnited:

ja, HÅLL KÄFTEN!!!!!!!!!!!!!!!!

vrf -.-?


   
SvaraCitera
loita

detberorpå:

Sant men grejen är att man måste förstå och acceptera att en del är omogna och söker uppmärksamhet.

Jag klarar inte av så otacksamma saker [sad]

detberorpå:

Du bör.

Nej då hade jag mått sämra, de är förflutet och nej de har inte påverkat mitt liv så mkt, jag var väldigt liten och minns de nästan bara som en dröm så nej jag är glad att jag inte minns de och känner inte för att tycka synd om mig

detberorpå:

Men en del har tyvärr det behovet även om jag själv tycker det är konstigt. Har man ett allvarligt problem så undviker man oftast att prata öppet om det. Men det här är ändå nätet, lättare att skriva av sig och berätta här.

Fast nätet är fel ställe att vända sig tyvär

detberorpå:

Sant men vi vet inte åldern på trådskaparen och vi har ingen aning om h*n ens vet om det är värt att leva livet. Personen kanske har en helt annans livssyn.
Psykiska problem kanske förekommer????

mm fast nu misstolkade jag ju inlägget och han mår tydligen bra [blush]


   
SvaraCitera