Aviseringar
Rensa alla

Vill någon ens ha en tjej som mig?


Ämnesstartare

Det här blir min sista tråd. Någonsin. Killar kallar mig söt och sexig, men det dom inte vet är att jag döljer något som jag OTROLIGT skäms för. Jag är lågt [komihåg det, lågt] förståndshandikappad. Jag fick det efter ett kraftigt anfall [jag har epilepsi], 'syrebrist' sa dom. Det känns som i andras ögon så är jag helt dum i huvudet...typ att de ser mig som en person som behöver vård 24/7. Om de visste, alltså. Jag känner mig oftast som vilken tjej som helst! Jag känner mig normal! Fast jag är medveten om vilka problem jag har. Det går hemskt för mig skolan [har inte gått där sedan förra vintern!], min svenska har blivit så mycket sämre och vänner har jag inga...Jag känner mig som Jillian i family guy för fan -,- Jag känner mig värdelös, varje dag så tänker jag "hur är det att vara normal?". Lågt förståndshandikapp är det enda som gör mig osexig. Vem vill ha en tjej som INTE har några vänner, som INTE är smart, som INTE går i skolan och som har ett förståndshaniddikapp. Jag menar, när man ser på mig så kan man inte tro att jag har sånna problem? Det är många som säger det...men om de bara visste :/ Tror ni att en kille skulle vilja ha mig TROTS mina problem? Tack för att ni läste.


   
Citera
Ämnesstartare

Med specialundervisning så skulle du ju kunna klara dig bra. Det finns folk som är totalt ordblinda och endast klarar sig med hjälpmedel, men de klarar sig bra i samhället ändå. Specialundervisning är ju sedan inget att skämmas för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du och den.fete borde ses ; )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
du och den.fete borde ses ; )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
du och den.fete borde ses ; )

Hur menar du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Med specialundervisning så skulle du ju kunna klara dig bra. Det finns folk som är totalt ordblinda och endast klarar sig med hjälpmedel, men de klarar sig bra i samhället ändå. Specialundervisning är ju sedan inget att skämmas för.

Jag gick i särklass men jag kände mig otroligt ful och otroligt fet, tråkigt nog så gör jag det fortfarande. Men det problemet  behöver vi inte prata om nu. Det jag vet just nu är att jag ska börja skolan i höst. Långt dit men så är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturdiet:

Jag gick i särklass men jag kände mig otroligt ful och otroligt fet, tråkigt nog så gör jag det fortfarande. Men det problemet  behöver vi inte prata om nu. Det jag vet just nu är att jag ska börja skolan i höst. Långt dit men så är det.

Jag slutade gå i skolan för att jag kände så som jag gjorde, alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturdiet: Tror ni att en kille skulle vilja ha mig TROTS mina problem?

Ja, garanterat. Det finns någon för alla, även de mest udda människorna kan hitta partners.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Absolut! Det är inget fel på dig alls gumman! Mitt ex hade inga vänner och vi var tillsammans i två år. Hon blev däremot snabbt kompis med mina kompisar och wips så hade hon kompisar! Tro inte att ingen vill ha dig för där ute finns det någon för alla! Hjärta


   
SvaraCitera

Naturdiet: Killar kallar mig söt och sexig

Ytligt och ger bara tillfälliga kickar.

Naturdiet: men det dom inte vet är att jag döljer något som jag OTROLIGT skäms för.

Väldigt många mår dåligt och skäms för nått, vad det nu må vara. Det hjälper ju inte dig. Men när man inser att man inte är ensam om att må piss så känner man nån form av gemenskap med världen ändå. Lindrar lite.

Naturdiet: Jag är lågt [komihåg det, lågt] förståndshandikappad. Jag fick det efter ett kraftigt anfall [jag har epilepsi], 'syrebrist' sa dom. Det känns som i andras ögon så är jag helt dum i huvudet...typ att de ser mig som en person som behöver vård 24/7. Om de visste, alltså. Jag känner mig oftast som vilken tjej som helst! Jag känner mig normal! Fast jag är medveten om vilka problem jag har. Det går hemskt för mig skolan [har inte gått där sedan förra vintern!]

Vet inte hur det är eller hur du framstår. Men det låter ju sugigt. 

Det gör dig dock inte till en sämre människa. En människa som tycker det eller uttrycker sig på ett sånt sätt är förståndshandikappad på riktigt.

Hur man tror att man framstår hos andra människor kan dock till stor del sitta i huvudet på en själv för att man tänker dåligt om sig själv.

säger INTE att det är så för dig. Men det kan vara värt att ha i åtanke.

Naturdiet: och vänner har jag inga...

det är också sugigt.
Om det känns helt omöjligt att skaffa vänner ->just nu<-. Försök embrejsa ensamheten istället för att deppa över den. (kan vara sjukt sämst råd. men inbillar mig att det gick lättare för mig.. typ.. kanske.. jag vet inte.. luddigt det här)

..
ehhhhh ja.. jag vet inte..
HAPPY THOUGHTS..
eller nått.

Känner hur någon snart knackar mig på axeln och ger mig ett diplom i psykologi


   
SvaraCitera

Reeeetooo: Det är inget fel på dig alls gumman!

hahaahahah men vafan..
Bara för att du är murare och klär dig i snickarbyxor behöver du inte gå runt och bete dig som en.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

hahaahahah men vafan..
Bara för att du är murare och klär dig i snickarbyxor behöver du inte gå runt och bete dig som en.

Hjärta

whut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
du och den.fete borde ses ; )

ni kanske passar bra tsm Söt

obs: han e inte fet. 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

whut?

Syftade på ordvalet gumman.
Låter så jävla härskartekniksaktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Syftade på ordvalet gumman.

🙁
sägr alltid gumman till dom ja älskar 🙁 


   
SvaraCitera