Aviseringar
Rensa alla

vill någon ha plusmeny?


freakin:

Haha, om man jämför med Stenungsund där jag bor så är Uddevalla inte ens nära en håla!

haha har du varit här? stenungsund är som nån sa nära till GBG och GBG är ju en äkta stad. men visst, uddevalla skola är bra faktiskt. men staden är inte rolig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

men staden är inte rolig

Efter att ha bott i Stenungsund hela mitt liv så kan jag säga att det finns INGET att göra här, o det tar i stort sätt lika lång tid till gbg från uddevalla som ifrån Stenungsund, en kvart, tjugo min mer kanske.
Men för mig verkar Uddevalla roligt för har varit där lite ett tag nu o det värkar roligare än Stenungsund, men men!


   
SvaraCitera

freakin:

Efter att ha bott i Stenungsund hela mitt liv så kan jag säga att det finns INGET att göra här, o det tar i stort sätt lika lång tid till gbg från uddevalla som ifrån Stenungsund, en kvart, tjugo min mer kanske.

haha jag har bott i uddevalla längre än du har bott där och tro mig, finns mindre här att göra. haha nejdu. jag åker ofta till GBG med tåg. stenungsund är i slutet av resan. måste ta typ 30 min snabbare därifrån till gbg. från uddevalla till gbg tar det 1 timme och typ 10 min.

okej då kanske du föredrar uddevalla. är ju olika från person till person. satsa på uddevalla om du känner för det. skolan är som sagt bra. upp till dig [smile]


   
SvaraCitera

någon form av hemmagjorda oreos kanske?


   
SvaraCitera

freakin:

Jofan det är nära till Stenungsund!

min syrra bor i ödsmål som är typ stenungsund[crazy] har varit där flera ggr inte kul 🙁 men sjön där nere är fin, men jag har glömt vad den heter... bion där visar ju iaf typ en film om dan alltid nåt![wink] och stenungstorg är mysigt, finns en massa glass på eat[smile] hat du funderat på nysnäs eller vad den nu heter, syrran går där och trivs, man får tydligen datorer också alltid en fördel! men götet är ändå bäst, börja på hvitfeldtska[y][love] http://www.goteborg.se/wps/portal/hvitfeldtska

patrick bateman:

haha har du varit här? stenungsund är som nån sa nära till GBG och GBG är ju en äkta stad. men visst, uddevalla skola är bra faktiskt. men staden är inte rolig

nja, jätte nära är de ju inte, tar en timma typ, men värt! och tåget rullar ju in till centralen, det är ju alltid nice[smile]
du borde byta skola till nån nere i stan patrik!Du kan kma till IB på hvitfeldtska, du skulle nog passa in tror jag[cute] vi behöver faktiskt fler elever i klassen[bigsmile] http://www.goteborg.se/wps/portal/hvitfeldtska


   
SvaraCitera

cuzIcan:

nja, jätte nära är de ju inte, tar en timma typ, men värt

Det tar INTE en timme mellan Stenungsund och Göteborg, bara om man skulle få för sig att åka röd express, men det vore ju mycket onödigt när det går pendeltåg och med tåget tar det 38 minuter [party]

freakin:

o det tar i stort sätt lika lång tid till gbg från uddevalla som ifrån Stenungsund, en kvart, tjugo min mer kanske.

Det tar 70 minuter mellan Uddevalla och Göteborg [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

70 minuter

jag vet, men jag menade att det bara tar 20 min extra om man åker ifrån uddevalla.

Nintendo:

38 minuter

Inte ens det! Åkte dit flera gånger, det har stått att det skulle ta 31 min men det har tagit ca 27 varje gång!


   
SvaraCitera

freakin:

Inte ens det! Åkte dit flera gånger, det har stått att det skulle ta 31 min men det har tagit ca 27 varje gång!

Har också åkt där jättemånga gånger, brukar då ta runt 40 minuter [cute]


   
SvaraCitera

freakin:

Inte ens det! Åkte dit flera gånger, det har stått att det skulle ta 31 min men det har tagit ca 27 varje gång!

Jag har också åkt där jättemånga gånger, brukar då ta runt 40 minuter [cute]


   
SvaraCitera

cuzIcan:

nja, jätte nära är de ju inte, tar en timma typ, men värt! och tåget rullar ju in till centralen, det är ju alltid nice

haha det kan väl omöjligt ta en timma eller? tror vi får kolla upp detta ordentligt. från uddevalla till gbg tar det lite mer än en timma. och stenungsund ligger typ i mitten om jag minns rätt. borde ta en halv timma eller så. jag ska kolla vasttrafik. haha men tåget måste väl åka till centralen om det ska till gbg? eller? [confused]

kolla här. 38 min.

http://reseplanerare.vasttrafik.se/bin/query.exe/sn?L=vs_vasttrafik&ld=fe1&OK#fo...

cuzIcan:

du borde byta skola till nån nere i stan patrik!Du kan kma till IB på hvitfeldtska, du skulle nog passa in tror jag vi behöver faktiskt fler elever i klasse> http://www.goteborg.se/wps/portal/hvitfeldtska

haha värst vad du gör reklam här då [cool] skulle faktiskt inte vara helt fel, fast jobbigt att pendla [cry] bor 15 mins promenad från skolan här, det är nice. fast du brukar ju ha rätt och jag litar ju på dig [wink] hmmmm [confused] vad tycker du? [smile]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

kolla här. 38 min.

okej du vinner[crazy] är väl bussen som tar så lång tid då eller syrran som överdriver lite[wink]

patrick bateman:

haha värst vad du gör reklam här då skulle faktiskt inte vara helt fel, fast jobbigt att pendla bor 15 mins promenad från skolan här, det är nice. fast du brukar ju ha rätt och jag litar ju på dig hmmmm vad tycker du?

en i min klass bor i lysekil och hon lever[smile] ja, dt är en av de saker jag saknar med min gamla skola, dt tar bara 10 minuter att gå dit[sad] jag tkr du ska kma till hvitfeldtska[bigsmile]


   
SvaraCitera

cuzIcan:

är väl bussen som tar så lång tid då eller syrran som överdriver lite

Eller så är det för att hon bor i en håla utanför "riktiga" Stenungsund [wink] Då tar det längre tid [cute]


   
SvaraCitera

cuzIcan:

okej du vinner är väl bussen som tar så lång tid då eller syrran som överdriver lite

haha ja nåt är det, kanske buss tar längre än tåg.

cuzIcan:

en i min klass bor i lysekil och hon lever ja, dt är en av de saker jag saknar med min gamla skola, dt tar bara 10 minuter att gå dit jag tkr du ska kma till hvitfeldtska

det är starkt av henne [y] ja sjukt underbart är det när man bor så nära, slipper man gå upp 10000 timar tidigare [love] hmm, skulle såklart vara kul med nåt nytt spännande. men om jag ska komma dit måste du vara där för mig [wink] jag kommer behöva guide, vägvisare, stöd, mentor, en vän, underhållare, sällskap och massa grejs [bigsmile][badgrin]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Tyrael:

har nog inte sett något mer sensuellt någonsin

stackare 🙁

freakin:

YES! Sånna är det, men vad är det? Är det typ kakor eller är dom mjuka?

vet icke, ej vågat mig på att smaka. men ja, det är en kaka. enkla att göra.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Eller så är det för att hon bor i en håla utanför "riktiga" Stenungsund Då tar det längre tid

sant^^

patrick bateman:

jag kommer behöva guide, vägvisare, stöd, mentor, en vän, underhållare, sällskap och massa grejs

de e jag det[bigsmile]

patrick bateman:

men om jag ska komma dit måste du vara där för mig

klart jag ska![love]


   
SvaraCitera