Aviseringar
Rensa alla

Vill ni veta?


Ämnesstartare

Ja nu hakar tantan på denna trend också.
Om jag har någon direkt åsikt om dig så kan jag försöka förmedla den på ett rätt diplomatiskt vis här om du vill, och om vi båda orkar.
Citera mig helst så att jag inte glömmer.
Kör nu.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

isola:

om du vill, och om vi båda orkar.
Citera mig helst så att jag inte glömmer.

tja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wOOp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tja

Tjatja du var snabb du
Finner dig roande! Och trevlig ibland, när du inte är otrevlig dvs. Fast du har nog inte varit otrevlig mot mig vad jag kan komma ihåg.


   
SvaraCitera

isola:

Kör nu.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

glöm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

wOOp

Du är uppfriskande och rolig, men känner inte att jag fått något riktigt grepp om hur du är som person. Men gillar dina trådar och att konversera med dig, både med angelizefasaden och utan.

ennie:

ok ej

Har så svårt att komma underfund med dig, men du är bra och finurlig. Gillar att du inhyser vår gemensamma vän också. Du är nog väldigt snäll och generös.
Gillade dina nyhetstrådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

[cute]

Du är jättecharmig, en sådan där som man inte kan låta bli att på någon nivå gilla.

Liebestraum:

mus

Du är lite avig och deppig ibland, men finner dig rolig och lite intressant ändå. Nyfiken på vad som finns därunder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv nåt elakt, ett ord räcker. så blir det jämnt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

aa

Hahah
Gillade dig förut när vi pratade mkt, men har nog aldrig direkt gillat dig på um. Nu på det senaste har du bara varit dissig eller otrevlig mot mig så du ligger nog på minus just nu.
Men du är rätt fin. Och det är bra.


   
SvaraCitera

isola:

Du är jättecharmig, en sådan där som man inte kan låta bli att på någon nivå gilla.

Åh, nej men isola då [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

skriv nåt elakt, ett ord räcker. så blir det jämnt [cool]

Har gillat dig enda sedan ending jon, det är någonting skojigt med dig. Och ja, en ragata är du också förstås!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch så fjäskig jag låter 🙁


   
SvaraCitera