Aviseringar
Rensa alla

vill också ha betalt frö att chatta med en awesome umare


Ämnesstartare

vad gör du på ditt sommarjobb?
vad ska du göra och vad gör du egentligen?


   
Citera

nymfparanoia:

vad gör du på ditt sommarjobb?

Chattar med awesome umare

nymfparanoia:

vad ska du göra och vad gör du egentligen?

Vänta på sysslor [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag jobbar som nanny. Det är meningen att jag ska övervaka, ge mat till och leka med mina barnvaktsbarn. Jag gör det också, skulle kunna få jobbiga konsekvenser annars. Sist jag halvt försökte göra något annat (svara i telefon) fick jag risifrutti över hela mig och golvet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Sist jag halvt försökte göra något annat (svara i telefon) fick jag risifrutti över hela mig och golvet.

[love]

vill kanske jobba som barnvaktare. Barn gillar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska jobba med att paketera och sätta etiketter på saker
det är antagligen det jag kommer att göra också, men ibland på somrarna finns inget att göra. då kan man spela kort eller typ sitta ute och dricka varm choklad [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

vill kanske jobba som barnvaktare. Barn gillar mig.

gör det. det är lätt, så länge man är lite smart och tål barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(kan inte sitta vid datorn där pga dom har spärrat alla sidor utom företagets egen)


   
SvaraCitera

Jag ska jobba inom hemtjänsten. Tror inte att jag kommer kunna göra så mycket som inte hör till. Möjligtvis smsa lite när någon gamling går på toa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sitter vakt mycket
kan uma mycket
vill ha mer sysslor ändå, det blir lite långdraget annars


   
SvaraCitera
Åtta

Jobbar med att göra UM så mycket bättre!! Under nästa vecka har jag tänkt fixa lite fler platser för annonser. Tänkte mellan slumpvis utvalda poster, som kontextuella textannonser inuti poster, som popups när man försöker lämna sidan, samt som heltäckande annonser som visas i 30 sekunder innan man får logga in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Tänkte mellan slumpvis utvalda poster, som kontextuella textannonser inuti poster, som popups när man försöker lämna sidan, samt som heltäckande annonser som visas i 30 sekunder innan man får logga in.

låter bra de.......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Tänkte mellan slumpvis utvalda poster, som kontextuella textannonser inuti poster, som popups när man försöker lämna sidan, samt som heltäckande annonser som visas i 30 sekunder innan man får logga in.

[bigsmile][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska rensa upp i Varberg för sitas räkning [cool]

566x302_Lev_Sita_Sverige_AB.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag jobbar som volontärgycklare på heltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sitter och tittar på folks fakturor. mkt roligt och givande[smile]


   
SvaraCitera