Aviseringar
Rensa alla

Vill prova att bli bunden. Hjälp mig!


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 16 år som börjar bli lite små sugen på att testa att bli bunden under sex. Jag har funderat på det här ett tag och det gör mig verkligen kåt och nyfiken när jag tänker på mig själv bunden och lite undergiven.
Problemet är bara att jag liksom inte har nån riktig erfarenhet av det här, ingen erfarenhet alls faktiskt. vet inte heller vad man kan använda för grejer. Är liksom bara 16 så har inte råd att köpa en massa sexleksaker och sånt. Någon som har nått tips på vad man kan använda? Vad man kanske ska tänka på första gången man ska göra det här? Och lite allmänna tips om hur man faktiskt ska göra?

Skulle gärna höra om era erfarenheter inom det här och om ni kan berätta om nån gång ni har gjort det [bigsmile] behöver fett mycke tips och hjälp för börjar bli sjukt otålig och sugen [blush]


   
Citera

strumpbyxor går bra

Buso97:

Vad man kanske ska tänka på första gången man ska göra det här?

lita på partnern


   
SvaraCitera

Buso97:

Problemet är bara att jag liksom inte har nån riktig erfarenhet av det här, ingen erfarenhet alls faktiskt. vet inte heller vad man kan använda för grejer. Är liksom bara 16 så har inte råd att köpa en massa sexleksaker och sånt.

Din uppgift blir ju bara att ligga där och skrika ju! [shake]


   
SvaraCitera

nej men guuud, ovanligt med en brud som vill vara undergiven. trodde inte att det fanns!!!!


   
SvaraCitera
Erotik

börja med att be den andra personen knyta dina händer och fötter kanske, sen kan man gå vidare [blush]


   
SvaraCitera

stereo total:

nej men guuud, ovanligt med en brud som vill vara undergiven. trodde inte att det fanns!!!!

[love]


   
SvaraCitera
Gifted

Buso97:

Och lite allmänna tips om hur man faktiskt ska göra?

Hört att tvättlina är ok. Annars finns det ju rep (sådana man hade på gympan som hopprep) i godtycklig leksaksbutik.

Gå varsamt framåt, tala med din partner om vad ni vill göra i förväg. Knyt inte för hårt, blodflödet skall inte strypas, det kan vara farligt!

Ha respekt för varandras gränser.


   
SvaraCitera

Jag älskar att binda tjejer antingen handbojor på teknikmagasinet för 99kr eller halsduk spendband ja allt som är långt och håller för mycket så man inte kan dra sönder dom tycker sj om att bli bunden som kille och tjejen har all mackt att göra vad hon vill med en och det är en väldigt upphätsande skensla så jag förstår att du är nyfiken på det


   
SvaraCitera

hahahahhahahaha


   
SvaraCitera

Använd tyg. Rep är nog dumt för nybörjare om det sitter på den bara huden.


   
SvaraCitera

saliv är bra


   
SvaraCitera

leoj123: handbojor på teknikmagasinet för 99kr

Ja, 99 kr är ett väldigt sexuellt laddat pris. Verkligt sjukt relevant för aktiviteten


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Ja, 99 kr är ett väldigt sexuellt laddat pris. Verkligt sjukt relevant för aktiviteten

Hjärta


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Ja, 99 kr är ett väldigt sexuellt laddat pris. Verkligt sjukt relevant för aktiviteten

Hon skrev att hon inte hade så mycket pängar arnas är de bara att bustela handbojor of fotbojor på vuxen.se eller afrodites apotek eller sexlust ja de fins många sidor man kan köpa sådan utrustning problemet med rep som nån sa  är att efter att ha sutit fast i typ 1 timme så kan man få blod stop för att de e förhårt bundet och skavsår så man börjar blöda har erfaren hett av det  så att anvemda ricktiga sacker är att rekomendera om du frågar mej 


   
SvaraCitera