Aviseringar
Rensa alla

Vill se på barnporr


Ämnesstartare

KungYxe:

Genom diskussioner om barnporr, efterfrågan och hur de skadas osv. så har jag kommit fram till att barn inte skadas av att folk tittar på barnporr. Men det är inte den diskussionen jag vill ha här.

Diskussioner med andra pedofiler antagligen. Inte med någon psykolog/psykiatriker som du borde ha regelbundna samtal med, om du nu inte är ett troll.
Men det är väl inget barn som mår dåligt av om du googlar vanliga bilder på barn, däremot har barnen farit illa om bilderna tagits i en övergreppssituation. Inget barn ska behöva uppleva sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Men hur ska jag "ge fan i det"?

Kolla inte på skiten bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla på lolicon istället. Bra mycket enklare att få tag på än riktig barnporr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukade också göra detta förr, när jag var runt 12 bast kika på jämnåriga flickor i filmer alltså, 12-åringar och sånt där som hade fått hår på muttan iaf! [blush]


   
SvaraCitera

Hej!

Jag hoppas att du förstår att det inte på något sätt kan försvaras att se på verkliga övergrepp på barn. Det sagt så förstår jag att det är väldigt svårt för dig att låta bli. Det vi går igång på, det vi tycker är sexigt och hett, det är svårt att kontrollera och hantera.

Man kan hantera impulser och handlingar. Det är okej att fantisera om det stannar vid fantasier. Men verkliga filmer där barn kläs i rollen som sexuellt objekt -- det är övergrepp på barn, de våldtas och traumatiseras.

Jag skulle råda dig att ta kontakt med Preventell.

Jag kan tänka mig att du tänker att det bara stannar vid porr. Men genom att se på porr så ser du handlingar som du kan generalisera vidare på barn du möter. Du kanske börjar tro att det är helt okej att ha sex med ett barn till slut, även om du i dag aldrig skulle tänka den tanken.

Det är väldigt viktigt att du inte matar dessa tankar och begär. Men samtidigt får du inte förtrycka dig själv. Det är en svår balansgång och jag tror inte någon på UM kan hjälpa dig med det. Prata med Preventell. De vet hur man gör.

Försök att inte vara för hård mot dig själv. Du rår inte för vad som gör dig kåt. Så ta hand om dig själv, prata med Preventell och få ihop någon sorts balans med allt detta. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Du är en mycket skrämmande individ och jag skäms över att vara människa när du skriver sådär, inte för att du bryr dig dock.Om du nu är så säker på allt det där varför frågar du här?

Alltså det är inte risken för att åka fast som gör att jag inte vill börja.

plywood:

sök efter den dolda wiki'n

Det är där jag alltid kollat förut

isola:

Diskussioner med andra pedofiler antagligen.

Nej, det var inga pedofiler med i diskussionen vad jag vet. Endast personer som är insatta i hur vissa saker fungerar och kan tänka logiskt.

dvärgkastarn:

Kolla inte på skiten bara.

Testa att sluta titta på porr.

Rudolf kügersmatter:

Kolla på lolicon istället. Bra mycket enklare att få tag på än riktig barnporr.

Med lolicon så behöver jag samma typ av skydd. Det är lika lätt för mig att få tag på vanlig barnporr isåfall.

katorce:

Hej!Jag hoppas att du förstår att det inte på något sätt kan försvaras att se på verkliga övergrepp på barn. Det sagt så förstår jag att det är väldigt svårt för dig att låta bli. Det vi går igång på, det vi tycker är sexigt och hett, det är svårt att kontrollera och hantera.Man kan hantera impulser och handlingar. Det är okej att fantisera om det stannar vid fantasier. Men verkliga filmer där barn kläs i rollen som sexuellt objekt -- det är övergrepp på barn, de våldtas och traumatiseras.Jag skulle råda dig att ta kontakt med . Jag kan tänka mig att du tänker att det bara stannar vid porr. Men genom att se på porr så ser du handlingar som du kan generalisera vidare på barn du möter. Du kanske börjar tro att det är helt okej att ha sex med ett barn till slut, även om du i dag aldrig skulle tänka den tanken. Det är väldigt viktigt att du inte matar dessa tankar och begär. Men samtidigt får du inte förtrycka dig själv. Det är en svår balansgång och jag tror inte någon på UM kan hjälpa dig med det. Prata med Preventell. De vet hur man gör.Försök att inte vara för hård mot dig själv. Du rår inte för vad som gör dig kåt. Så ta hand om dig själv, prata med Preventell och få ihop någon sorts balans med allt detta.

Tack, mycket bra inlägg. Ska kolla hjälplinjen du länkade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske skall tilläggas att flickorna i filmerna jag såg på inte blev påsatta av äldre män eller tvingade till det alls, allt skedde via webkameror på deras intiativ och sådär med folk man träffade från lunar.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kanske skall tilläggas att flickorna i filmerna jag såg på inte blev påsatta av äldre män eller tvingade till det alls, allt skedde via webkameror på deras intiativ och sådär med folk man träffade från lunar..

Folk tror ofta att barnporr = stora håriga män som våldtar små flickor. I många filmer är det inte alls så, och det finns oftast inga tecken på att de skadas. Jag är säker på att i vissa fall skadas de inte alls. Jag är ingen expert på porrfilmsproduktion så jag vet inte hur ofta barnen faktiskt skadas, och de flesta här är nog inte experter heller och vet inte hur det faktiskt ligger till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Testa att sluta titta på porr.

Testa att sluta vara sjuk i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

I många filmer är det inte alls så, och det finns oftast inga tecken på att de skadas. Jag är säker på att i vissa fall skadas de inte alls.

De skadas i alla sammanhang där deras integritet kränks och de tvingas göra saker. Skaffa hjälp nu. Jag förstår att det känns bra att rättfärdiga dock. Skulle nog också försökt göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Med lolicon så behöver jag samma typ av skydd. Det är lika lätt för mig att få tag på vanlig barnporr isåfall.

Vad är det då som stoppar dig från att titta på barnporren? Eller ville du måhända bara dela mig dig av ditt fantastiskt unika och vidriga intresse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Testa att sluta vara sjuk i huvudet.

Skräpinlägg. Du tillför inte tråden någonting, så jag vore tacksam om du lämnade.

isola:

De skadas i alla sammanhang där deras integritet kränks och de tvingas göra saker. Skaffa hjälp nu. Jag förstår att det känns bra att rättfärdiga dock. Skulle nog också försökt göra.

Ja, det är ingen tvekan om att de skadas i många filmer. Däremot vet man inte när det handlar om tvång eller inte. Dessutom har de masker på vissa filmer. Osv. Alla filmer är olika, man kan inte generalisera på det sättet.
Iaf så handlar inte den här tråden om hur många barn som skadas, utan hur jag ska göra för att övervinna mina begär.


   
SvaraCitera
kook
 kook

Varför låser ni inte trådhelvetet??????? idioter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rudolf kügersmatter:

Vad är det då som stoppar dig från att titta på barnporren? Eller ville du måhända bara dela mig dig av ditt fantastiskt unika och vidriga intresse?

Jag vill inte ha barnporr på min dator eftersom det känns fel en sån hemlighet.

S3ON:

Äckliga pedofiljävel GTFO!

Du är anmäld.

kook:

Varför låser ni inte trådhelvetet??????? idioter

För att detta är en seriös tråd om mitt oönskade sexuella begär som jag vill ha hjälp för. Om du inte tycker att alla har rätt till hjälp så kan du lämna forumet eller åtminstone tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Vad ska jag göra?

Kolla?


   
SvaraCitera