Aviseringar
Rensa alla

Vill se ut som en tjej (är kille)


Ämnesstartare

Hej, hur gör jag för att se ut mer osm en tjej? alltså vill inte bära kvinnliga kläder eller börja prata kvinnligt. men vill ändå se ut mer som tjej. funderar på lite smink. kan man köpa rouge (eller vad det nu heter) till killar?

ge mig era tips på hur jag kan bli mer feminim men utan att totalt kasta bort min manlighet


   
Citera
Ämnesstartare

Visa hur du ser ut nu? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga infraröd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns mascara för killar har jag för mig [rolleyes]
Men tajtare, mer figursydda, kläder. Kanske lite smink så det nästan inte syns, men ändå syns x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noppa ögonbrynen? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli emo[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

ge mig era tips på hur jag kan bli mer feminim men utan att totalt kasta bort min manlighet

Börja med att raka benen, sen den nedre regionen, armhålorna o dyl. Sminka dig med diverse prylar du tycker är fint, skaffa nån lite "flickig" frisyr. Börja ha på dig lite tajtare kläder....Typ sånt.

Ring mig sen när du är klar.


   
SvaraCitera

Undrar detsamma. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Visa hur du ser ut nu? 🙂

jag ser inte speciellt manlig ut. är ganska klen, har en hy som jag är stolt över, inga grova drag. jag ser väldigt pojkaktig ut just nu. men vill bli mera :p

hanne_bolan:

Kanske lite smink så det nästan inte syns, men ändå syns x)

just nu snor jag mammas mascara ibland (mascara är väl det man drar ut ögonfransarna med?)

Tomorrow:

Noppa ögonbrynen?

hhaa är faktiskt stolt över mina ögonbryn :p. skulle inte tacka nej om dom blev ännu fylligare. typ som chace crawfords.

postis_per:

bli emo

grejen men emos är att dom verkar inte må så bra :(. tycker dom är fina o så men det verkar vara en värld som inte är speciellt positiv. typ: "VI MOT SAMHÄLLET" eller något. behöver inte mer av sådant direkt 🙂

nazgul:

skaffa nån lite "flickig" frisyr.

har ganska långt hår. inte superflickig frisyr men pojkaktig är den nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

jag ser inte speciellt manlig ut. är ganska klen, har en hy som jag är stolt över, inga grova drag. jag ser väldigt pojkaktig ut just nu. men vill bli mera :p

Ville ju se. [blush] Men ja, du kan måla ögonbrynen lite, och rouge blir nog fint. Tror att tjejsmink funkar på pojkar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Ville ju se.

=), har inga bilder. de enda osm får se mig är de som träffar mig irl. men skulle aldrig våga träffa någn här för att jag är så rädd för att bli dömd av någon :(.

ennie:

Men ja, du kan måla ögonbrynen lite, och rouge blir nog fint. Tror att tjejsmink funkar på pojkar också.

hiih blir att rota mer i mammas sminklådor 😀


   
SvaraCitera

Med risk för att låta oförskämd och inskränkt. Varför vill du ha mer kvinnliga drag och vad är det som gör att du vill ha det? Eller är det bara för att du vill se mer pojkig ut? Jag frågar för jag vill veta rent psykologiskt vad du tänker[smile]


   
SvaraCitera

Får jag låna din tråd till liknande frågor om ämnet? Jag eftersträvar samma sak nämligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hormonbehandling.


   
SvaraCitera

Vill bara tilläga att om du inte känner dig bekväm att vika ut dina tankar här på ett internet forum, så förstår jag precis. It's just that I believe your thoughts would help people to become and stay open-minded.


   
SvaraCitera