Aviseringar
Rensa alla

Vill ser killar naken.


Rawrtarded:

Ja..fast du får vara redo att ta av dig kläderna du också

Hehehhe det gör jag gärna om jag får se [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte min kropp, hade inte klätt av mig.


   
SvaraCitera

Om du vill bli anmäld för sexuella trakasserier, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jag brukar iaf göra så

[smile]

oh så det var du jag mötte igår på stan,hej.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

je taime:

oh så det var du jag mötte igår på stan,hej.

åh, så det var du. gillar stora manliga killar med massa muskler[blush]


   
SvaraCitera

Fråga rätt ut!
självklart. [tired]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

ja, det är så det går till

aa verkligen så är det?? skulle aldrig dra av mig brallorna för nån kåt slyna som vill se lite kuk. endast om hon visade sig själv, och suger min kuk!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajenfans93:

aa verkligen så är det?? skulle aldrig dra av mig brallorna för nån kåt slyna som vill se lite kuk. endast om hon visade sig själv, och suger min kuk!!

du vet att jag var helt seriös va?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

du vet att jag var helt seriös va?

aa varför inte!! det finns nog en del killar som skulle visa kuken för vem som helst!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajenfans93:

aa varför inte!! det finns nog en del killar som skulle visa kuken för vem som helst!!

jag var inte seriös iallafall.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

jag var inte seriös iallafall.

bra då var vi överens för en gång skull!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

gillar stora manliga killar med massa muskler[blush]

märkte det[wink][wink][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

je taime:

märkte det

[cute]


   
SvaraCitera

bajenfans93:

aa varför inte!! det finns nog en del killar som skulle visa kuken för vem som helst!!

jo de finns de nog :/

detta får mig o tänka på nåt som hände mig i vintras... de va en tisdagkväll, hade vart ute o joggat innan min bowlingträning!

efte joggingturen gick jag in i sporthallen o in i killarnas omk-rum... ingen va där förutom en snubbe i 25-årsåldern, han hade bara kalsonger på sig... han följde fanimej varenda grej jag gjorde! stirrade riktigt scary!! han kollade när jag drog av mig tröjan, brallorna o kalsongerna! märkte att han försökte spana in mellan benen på mig.... hur som helst så tog jag min handduk o gick in i duschrummet! när jag duschat i 10sek typ kmr han in, naken o ställer sig i duschen mittemot mig o fortsätter glo på mig när jag tvålar in mig

vanligtvis brukar jag basta efter duschen men ikväll strunta jag i det...fan vet va som hade hänt därinne!!!
istället gick jag direkt ut i omklädningsrummet när jag duschat klart... börja torka mig o då kom han ut! han börja torka sig... när jag hade torkat mig tog jag på mig kallingarna, o gick sen mot toa-båset eftersom jag behövde pissa!

när jag gått in, hängt ut den o påbörjat mitt ärende hör jag hur han kmr därutanför! han öppnar dörren t båset brevid, går in o jag hör hur han börjar pinka han me!!
okej, behöver man pissa så behöver man, men han vänta ju för fan för o se om jag skulle dit...bara för o pissa samtidigt som mig!

när jag pissat färdigt skynda jag mig ut, klädde mig i raketfart o satte språng ut från omklädningsrummet!

blev inte direkt skraj av de men ändå lite mysko!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tonyiss:

När jag går ut på stan eller någon san, vill jag ofta ser dom naken men jag vet inte hur jag ska göra för att få ser det.
när jag ser en kille, ska jag då fråga honom om jag får ser honom naken ? eller inte ?

e du.....en sån där Homose...?


   
SvaraCitera