Aviseringar
Rensa alla

Vill skita i allt!


Ämnesstartare

jag vill skita i min familj , skolan allt vill bara dra hemmifrån och rymma iväg dom låter mig inte byta gymasium (trivs inte i det jag är i) ligger efter i skolan för att jag har stannat hemma för att gymnasiet jag går i är värdelöst jag hatar programmet. Vill bara bort från allt.


   
Citera

byt ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte så enkelt du tror


   
SvaraCitera

jag har själv bytt och fick inte byta av min familj


   
SvaraCitera

Varför är det problem med att byta skola?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Varför är det problem med att byta skola?

För att dom tycker det är försent att byta skola för jag vill byta program också sen vill dom att jag ska gå kvar i den skolan men dom har ingen aning hur den är. 


   
SvaraCitera

BenjaminR:

För att dom tycker det är försent att byta skola för jag vill byta program också sen vill dom att jag ska gå kvar i den skolan men dom har ingen aning hur den är. 

vilka är dom


   
SvaraCitera

är "dom" utbildade studievägledare eller intagningsassistenter på skolan du vill byta till? isf, ok. om inte, försök byt ändå.


   
SvaraCitera

varför trivs du inte?


   
SvaraCitera

BenjaminR:
jag vill skita i min familj , skolan allt vill bara dra hemmifrån och rymma iväg dom låter mig inte byta gymasium (trivs inte i det jag är i) ligger efter i skolan för att jag har stannat hemma för att gymnasiet jag går i är värdelöst jag hatar programmet. Vill bara bort från allt.

Ring Soc! Dina föräldrar ska inte få bestämma vilken linje du går i gymnasiet, det är ditt liv och din framtid det handlar om. Inte deras. Glad


   
SvaraCitera