Aviseringar
Rensa alla

Vill sluta växa


Lizzey
Ämnesstartare

hej, jag fyllde nyligen 15 i januari och jag är 184 cm lång och jag fortsätter växa. Jag har växtvärk hela tiden och jag vill verkligen inte bli längre. Jag är längre än nästan alla i klassen inklusive killarna. Snart börjar jag även gymnasiet och får ny klass och alla kommer tycka att jag är jätte lång. Jag är redan väldigt lång, folk tittar på mig och folk viskar alltid om att jag är för lång. Kan ni något tips dom får mig att sluta växa?

H


   
Citera

Du är modellång ju! Det är fint och praktiskt att vara lång. Men antagligen kommer du inte att växa så mycket mer.


   
SvaraCitera

Finns hormonpiller som får en att sluta växa.  Vet ej om man kan ta dem vid din ålder, men snacka med vården


   
SvaraCitera
reben

varit hos skolsköterskan o så dom har väl nå längdkurva o kan räkna på hur lång du kmr bli


   
SvaraCitera

kukoxo:
Finns hormonpiller som får en att sluta växa.  Vet ej om man kan ta dem vid din ålder, men snacka med vården

men nej sådana ska hon ju ej ta. de är skadliga.


   
SvaraCitera
Lizzey
Ämnesstartare

reben:
varit hos skolsköterskan o så dom har väl nå längdkurva o kan räkna på hur lång du kmr bli

Dom sa att jag skulle bli mellan 170-175cm...


   
SvaraCitera

Härligt! Det är sjukt fint med långa människor. 


   
SvaraCitera

Lizzey:
hej, jag fyllde nyligen 15 i januari och jag är 184 cm lång och jag fortsätter växa. Jag har växtvärk hela tiden och jag vill verkligen inte bli längre. Jag är längre än nästan alla i klassen inklusive killarna. Snart börjar jag även gymnasiet och får ny klass och alla kommer tycka att jag är jätte lång. Jag är redan väldigt lång, folk tittar på mig och folk viskar alltid om att jag är för lång. Kan ni något tips dom får mig att sluta växa?H

Är sexigt med långa Kvinnor  dom är enligt mig också mer Unika ! 


   
SvaraCitera

Sluta tänk på allt det negativa och börja tänk på det positiva ist! Att va lång kan ha sina stora fördelar i t.ex basket? När man ska plocka varor i affären eller nå upp till böcker. Om nån kallar dig långben, ta det som en komplimang och säg "hell yeah bitch". Att va lång kan vara riktigt fint, speciellt inom modell yrket. Och många föredrar lång framför kort. Själv tycker jag om längre killar, tycker om att känna mig kort hur skumt det än låter.


   
SvaraCitera

Önska jag va lika lång som du, det är fint att va lång och inget att skämmas för då det är även helt naturligt och inget man kan kontrollera.


   
SvaraCitera

Finns ju grejer att stoppa längden med men tror tyvärr att du är för kort för det.

Det vänder säkert en dag det där och du känner dig trygg och fin med längden ska du se! Dessutom är ju inte 184cm någon extremt ovanlig längd bland tjejer, finns bra många kring 180 här i norra europa. 


   
SvaraCitera

Du borde vara väldigt stolt, jag är 167 vilket är väldigt kort gämfört med många, jag hade gärna varit så lång, dina ben måste vara himmelskt vackra.


   
SvaraCitera

Växte själv massa när jag bar yngre. Läkarna trodde jag skulle bli 2.30 såndom föreslog hormoner. Jag slutade växa vid 16 års ålder typ


   
SvaraCitera

Åh jag kan ta några centimeter av dig, är bara 157 och färdigväxt


   
SvaraCitera

Skulle ha frågat någon skolsyster någon gång. Tror inte att jag gjorde det.


   
SvaraCitera