Aviseringar
Rensa alla

Vill spara ALLT i Firefox inför formatering!


Ämnesstartare

Need help, ska formatera datorn och vill ha kvar allt som finns i Firefox, så som bokmärken, historik, snabblänkar osv! Vart finns allt sparat? Tack på förhand:)


   
Citera
Ämnesstartare

ctrl + shift + b > "importera och säkerhetskopiera"

Där har du det iallafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

ctrl + shift + b > "importera och säkerhetskopiera"

Aaah[bigsmile] Underbart, tack som fan![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

Need help, ska formatera datorn och vill ha kvar allt som finns i Firefox, så som bokmärken, historik, snabblänkar osv! Vart finns allt sparat? Tack på förhand:)

Gör en backup på alla dolda filer i din hemkatalog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

backup

Budolicious:

importera och säkerhetskopiera

ngt jag aldrig fattat.. .. gör man det på CD-skiva lr hur gör man?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

ngt jag aldrig fattat.. .. gör man det på CD-skiva lr hur gör man?

Du får det till en fil som du sen kan bränna ut, lägga över på en annan disk, diskett eller tryck upp nånstans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du får det till en fil som du sen kan bränna ut, lägga över på en annan disk, diskett eller tryck upp nånstans?

ok så det typ är som att trycka ctrl+c på vanlig fil så drar man det till skiva lr så o trycker ctrl+v så är det fixat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

ok så det typ är som att trycka ctrl+c på vanlig fil så drar man det till skiva lr så o trycker ctrl+v så är det fixat?

Ja, hur just du nu bränner skivor vet jag inte, men... ah


   
SvaraCitera

DPope:

ok så det typ är som att trycka ctrl+c på vanlig fil så drar man det till skiva lr så o trycker ctrl+v så är det fixat?

[rolleyes]

Lägg in ett ordentligt bränningsprogram, varför inte CD Burner XP PRO, som dessutom är FOSS. Sedan är det bara att stoppa in en cd/dvd/blu-ray, dra över filerna du vill bränna och sedan klicka på "bränn".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

"bränn".

bara det att jag aldrig bränt o tror inte jag har brännare [blush] men behövs inte nu heller 😛


   
SvaraCitera

DPope:

bara det att jag aldrig bränt o tror inte jag har brännare [blush] men behövs inte nu heller 😛

Tror inte? Hur kan du INTE veta? Är du blind? Läs på din cd/dvd-enhet? Om du öht. har en sådan så lär du ha en brännare. Kolla om det står "CD-RW" eller "DVD-RW" eller något liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

Hur kan du INTE veta?

är ingen datornörd som ni andra [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

ngt jag aldrig fattat.. .. gör man det på CD-skiva lr hur gör man?

Du kopierar dom dolda filerna i hemkatalogen och bränner dom till cd eller flyttar dom till ett minne.


   
SvaraCitera

Budolicious:

ctrl + shift + b > "importera och säkerhetskopiera"

Där har du det iallafall

Ah, hade jag ingen aning om. Tack <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berglund:

Ah, hade jag ingen aning om. Tack <3

[wink]


   
SvaraCitera