Aviseringar
Rensa alla

vill ta mitt liv ibland


Ämnesstartare

jag vill ta mitt liv............................tänker på det hela tiden ibland................................. men ja vågar inte och vill inte såra personer som tycker om mig (ja dom finns även om ni inte tror det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) hhehehhehhehhe....
finns det nån mer som känner så här ? ? ? ? ? ?


   
Citera

Nej. Varför leva för andra?


   
SvaraCitera

Nej. Varför leva för dom som gillar dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har velat tagit mitt liv många gånger, men rädslan av att såra människor brukar hålla mig tillbaka... Dock har det vart bra ett tag men det börjar gå utför igen, när jag påminns om hemska händelsär under mitt liv.
Men iaf ta inte ditt liv det finns hjälp:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Jag har velat tagit mitt liv många gånger, men rädslan av att såra människor brukar hålla mig tillbaka... Dock har det vart bra ett tag men det börjar gå utför igen, när jag påminns om hemska händelsär under mitt liv.
Men iaf ta inte ditt liv det finns hjälp:)

Håller med dig om allt! det är som en berg&dahl bana och det är minnena som trycker ner en.. påminnelsen omd en man är[tard]
Tack och ta hand om dig gullefjun<3
tack återigen[smile]

Macktorsken:

Nej. Varför leva för dom som gillar dig?

För jag orkar inte såra


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Läs det här! http://www.srichinmoybio.co.uk/blog/happiness/avoid-becoming-depressed/

alla text baxade min livslust.. Men tack ändå gumman<'33


   
SvaraCitera

Ahh känner typ samma sak! Tappade en femtiolapp idag i skolan.. Nu kommer jag må dåligt hela dagen bara för det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Ahh känner typ samma sak! Tappade en femtiolapp idag i skolan.. Nu kommer jag må dåligt hela dagen bara för det

jag hade gråtit sönder.. [sad]
hittade en femtiolapp i min ficka.. du hade fått den om du givit mig 25 spänn.. aja nu är det ju inte så.. men ta ett glas vatten & ryck upp dig för jag ger dig en kram på avstånd! kramisar på dig lillgubben<3


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

osäkertlösen:

jag hade gråtit sönder..
hittade en femtiolapp i min ficka.. du hade fått den om du givit mig 25 spänn.. aja nu är det ju inte så.. men ta ett glas vatten & ryck upp dig för jag ger dig en kram på avstånd! kramisar på dig lillgubben<3

tack[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Jag har velat tagit mitt liv många gånger, men rädslan av att såra människor brukar hålla mig tillbaka... Dock har det vart bra ett tag men det börjar gå utför igen, när jag påminns om hemska händelsär under mitt liv.


   
SvaraCitera

Jag har velat ta livet av mig med. Tänkt väldigt mycket på de, Men jag har aldrig gjort de för att veta att de finns vänner som älskar mig för den jag är.


   
SvaraCitera

osäkertlösen:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Multiple exclamation marks are a sure sign of a diseased mind.
- Terry Pratchett


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera