Aviseringar
Rensa alla

Vill tatuera mig efter min sweet sixteen!


Ämnesstartare

Någon som vet nån som gör på 16 åringar utan målsman? Eller där man bara kan ta med sig ett papper där det står deras namn på lr nått.
[love] kram


   
Citera

   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe seriösa tack


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Så du tror att du bor i staterna?

Jag kan tatuera dig, om du inte är rädd för lite hepatit c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är lugnt


   
SvaraCitera

[smile][sad][tired]


   
SvaraCitera

herregud [tired], ska du ha en snopp i pannan lr varför är de så farligt o fråga din morsa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon går inte med på det


   
SvaraCitera

Blondieboo:

kram

*kjamiz* [blush]

Ett tips, läs i denna tråden innan du gör något.

Jag har velat tatuera mig sen jag var 17/18 och har fortfarande inte gjort det då jag inte vill göra något förhastat beslut och vill rita klart min tattoo innan jag gör den permanent på min kropp.

Din kropp är inte färdigväxt nu när du är 15/16 så tatueringen kan förstöras sen när kroppen är färdigväxt.

Tänk dig för noga innan du gör något och att säga emot föräldrarna är bara korkat [zzz] (inte för att jag alltid lydde men man lär sig av sina misstag när man blir äldre [y])


   
SvaraCitera

Koffein:

Jag kan tatuera dig

hiihih du kan få tatuera mig också (a)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänta för guds skull!!!
Jag tattuerade mig nästan direkt efter jag fyllt 18, inte för jag var fjortis och var tvungen att ha en, utan mest som en impulssak som jag hoppades skulle förändra mitt liv. Mitt liv har förändrats, kanske inte pga tatueringen, vet inte riktigt. Jag ångrar mig i alla fall inte överhuvudtaget, tack och lov. Men jag skulle nog väntat..


   
SvaraCitera

cp

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Human:

Jag ångrar mig i alla fall inte överhuvudtaget

Human:

Men jag skulle nog väntat..

lol why ens?


   
SvaraCitera

Ingen seriös tatuerare kommer att vilja tatuera dig. Suck.


   
SvaraCitera