Aviseringar
Rensa alla

Vill tjäna mycket pengar!


Ämnesstartare

babyfy:

det jobbiga e att många tycker jag är ytlig men som sagt, går jag en lång utbildning med stora studielån vill jag baske mig ha god lön!

En uppväxt som präglats av ömsesidig respekt mellan barn och föräldrar kan vara gynnsam. Har du dina föräldrars förtroende kan du utnyttja det. Berätta att du vill studera men inte har kapital till det och behöver deras hjälp för att inte hamna i någon skuld-fälla.

Bryt aldrig en sådan överenskommelse, om dina föräldrar är villiga att hjälpa dig. Dom har en skyldighet att få se prestationsresultat. Släng inte bort den chansen utan förvalta den på bästa tänkbara vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sonson:

så de knullar några typer i veckan och lever lyx resten.

Du har sätt för mkt på film, min vän.


   
SvaraCitera

S3ON:

Du har sätt för mkt på film, min vän.

Nej, jag har bekanta som varit i kretsen. Jag förnekar dock inte att det sker mycket skit och att trafficking är ett problem. Men det finns, framförallt här i norden, tjejer som lever livet på att vara horor och som är det helt av egen vilja.

Jag orkar inte leta upp nu men såg för ett tag sedan en svensk eskort-brud som sålde sig här i Sverige. Hennes priser var hiskeliga. Och hon var inte ens snygg - hon va tjock. Priserna stiger och stiger för tjejerna inser att de kan ta vilka priser de vill. Kartellbildning är liksom inga problem för dom då de redan är illegala.


   
SvaraCitera

Förresten. Till Ts. >Högskoleprov finns. Förbereder du dig ett havlår inför ett sånt borde du fixa 1,7 åtminstone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Berätta att du vill studera men inte har kapital till det och behöver deras hjälp för att inte hamna i någon skuld-fälla.

det var ju faktiskt ett bra tips tack![bigsmile] men nu så ser min familjesituation lite annorlunda ut. mina syskon är redan lite skuldsatta hos mina föräldrar. (och en av dom har inte skött det så bra) så just nu känns det som att de inte riktigt litar på mig när det gäller lån. Jag har fått ta en smäll p.g.a. mina syskon.[sad] men jag har kollat lite stipendier och ska söka det. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sonson:

Btw, om du är snygg och bra på att dansa så kan du ju bli strippa. De tjänar grym dricks.

The easiest way... det är hårda tider ingen kommer se ner på dig.


   
SvaraCitera

Men gud. Du är ju galen.


   
SvaraCitera

x_marty:

Berätta att du vill studera men inte har kapital till det och behöver deras hjälp för att inte hamna i någon skuld-fälla.

Men för tusan, vi har CSN i detta land är väl ekonomin det sista problemet TS har. Att be föräldrarna om pengar för att studera låter ju riktigt dumt, specielt då familjen verkar ha någolunda kärv ekonomi redan nu. (får ursäkta om jag missuppfattade den biten)


   
SvaraCitera

Börja med att plugga för Körkort C, sen vänder du dig till ett jobb där du åker lastbil jorden runt för att transportera.. på de tjänar du ca 60 000kr på 1 vecka. Men då får du vara beredd på väldigt lite sömn.. och sen ledig max 2 dagar/vecka eller något sånt.


   
SvaraCitera

Cynder:

Börja med att plugga för Körkort C, sen vänder du dig till ett jobb där du åker lastbil jorden runt för att transportera.. på de tjänar du ca 60 000kr på 1 vecka

Det där har du nog fått om bakfoten

Cynder:

och sen ledig max 2 dagar/vecka eller något sånt

Alla är väl lediga max två dagar i veckan? [confused]


   
SvaraCitera

Horrorshow:

Det där har du nog fått om bakfoten

Du har då fan inte läst ett jävla skit om någonting. :S idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken fin och sympatisk dröm. En annan penga-kåt dåre är precis vad världen behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobba svart, sälj droger, stjäl saker och sälj, blås folk på pengar, råna en turkkiosk, bli eskort, bli ficktjuv, väldigt enkelt under juletider!


   
SvaraCitera

Cynder:

Du har då fan inte läst ett jävla skit om någonting. :S idiot

jaja satsta du på att köra lastbil så blir du nog miljonär snart, men lite elakt att tipsa en annan vilsen 14 åring om att göra det [zzz]


   
SvaraCitera