Aviseringar
Rensa alla

vill tjejer ha kriminella killar?


Ämnesstartare

ja vill ni de?


   
Citera
Ämnesstartare

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol nej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa förstås.... Men kriminalitet är nog inget du bör lägga energi på av den anledningen


   
SvaraCitera

Tjejer med dåligt självförtroende och självskadebeteende brukar ibland söka sej till kriminella killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte det är kriminaliteten de flesta faller för, men vist kan de se förbi den 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlomkålsPaprika:
Tjejer med dåligt självförtroende och självskadebeteende brukar ibland söka sej till kriminella killar

ok söker dom skydd då iksom elr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pennyroyal:
tror inte det är kriminaliteten de flesta faller för, men vist kan de se förbi den 

ja men de beror väll lite på vad oxå 


   
SvaraCitera

No criminals. 


   
SvaraCitera

Nejmen, man skall inte direkt tänka att man skall bli kriminell just för att en viss person skall gilla än. Tror nog att de allra flesta undviker kriminella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:
Nejmen, man skall inte direkt tänka att man skall bli kriminell just för att en viss person skall gilla än. Tror nog att de allra flesta undviker kriminella.

jo ja vet men man gör va man måste


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, tjejer älskar as


   
SvaraCitera

Nej, "de" vill ha dyr uppmärksamhet
likt killar. Men vissa nöjer sig med tillfällig uppmärksamhet för att det fyller någon funktion/ngt behov


   
SvaraCitera

AIK FÖR HELVETE :

ok söker dom skydd då iksom elr?

Jag vet inte, iaf känner jag en kille som är kriminell och som varit inne på mentalsjukhus och han har haft 2-3 tjejer och de har alla varit sådana som jag beskrev tidigare


   
SvaraCitera
helgon

beror obv på vad han gjort Rullar ögonen 
fast tror fan inte att alla tjejer, eller ens många, dras till killar som begått big time criminal stuff


   
SvaraCitera