Aviseringar
Rensa alla

Vill träffa min drömtjej..


Ämnesstartare

..I en behandlingsgrupp för drogproblem. (sådana när man sitter i en ring och bekänner sina problem inför andra?) kräver detta typ en remiss från läkare, att man har ett drogmissbruk som läkaren i fråga kan bekräfta via blodprov el. dylikt? Eller räcker det att man typ ljuger för en psykiatriker? Cannabis lämnar spår i kroppen längst va? Så om jag säger att jag röker crystal lr ngt ibland så måste de ta mig på orden? Eller kommer de lägga in mig för provtagning o så? 

kräver ju iofs tur också, hur många fina tjejer hamnar i sånt missbruk så ofta liksom. :s Tänker mig jag och typ 4 tanter med 30 års amfetaminmissbruk, sicket jävla öde d hade varit att hamna i en sån grupp.

Är dt ngn med erfarenhet här av sådana grupper? 

vet inte var jag fick idén från, tänker mig ba att den kärleken blir väldigt stark & känslofull. 

måste ju vara det ultimata, träffa sin livskamrat när båda parter är på samhällets botten.
 


   
Citera
Ämnesstartare

Har du drogproblem? Eller tänkte du "låtsas" ha det? För i så fall tycker jag att den här idén är tämligen vidrig - att utnyttja först en behandlingsgrupp på det sättet - och även eventuellt en sårbar människa.

Hjärta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: tänkte du "låtsas" ha det?

ja, fast kan ju skaffa mig ett drogmissbruk om situationen kräver. 
är ju still deprimerad, inte så att jag går dit helt frisk heller, vem som e frisk får ens en sån här idé?? :s


   
SvaraCitera

känns lite fight cub


   
SvaraCitera

du får börja slåss med en låtsaskompis helt enkelt


   
SvaraCitera
reben

va?
man vill väl inte va tsm med en knarkare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En man sa till mig en gång att en kille Aldrig går efter en tjej som har det bättre än vad han själv har det

är ju inte helt sant men kanske låg ngt i det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns d sånna grupper för de som lider av vanlig depression uppkomna ur  avsaknad social interaktion? är d könsfördelade?


   
SvaraCitera
b1son

dessa tankar... är dom ursprungna ur intet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: ja, fast kan ju skaffa mig ett drogmissbruk om situationen kräver.

Tardigwtf...

Tycker att detta är helt uppåt väggarna moraliskt och etiskt fel, men det är bara jag det.

Förväntar mig att minst en person på fullaste allvar berömmer dig för idén och undrar varför hen själv inte tänkt på detta...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:
dessa tankar... är dom ursprungna ur intet?

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
finns d sånna grupper för de som lider av vanlig depression uppkomna ur  avsaknad social interaktion? är d könsfördelade?

Vet ej men tvivlar på att de är könsfördelade
vrf ska de vara det, tänker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tardigwtf...

Tycker att detta är helt uppåt väggarna moraliskt och etiskt fel, men det är bara jag det.

Förväntar mig att minst en person på fullaste allvar berömmer dig för idén och undrar varför hen själv inte tänkt på detta...

Hjärta

är ingen manschauvinist heller. jag mår dåligt och vill träffa ngn som också gör d, ngt fel i dt lrrrrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

Vet ej men tvivlar på att de är könsfördelade
vrf ska de vara det, tänker du?

vet inte, är så mkt annat som är könsfördelat.. :s

  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: jag mår dåligt och vill träffa ngn som också gör d, ngt fel i dt lrrrrr

När du säger det så gör du det svårare för mig. Personer som har det svår brukar vara mer sårbara - men - jag tycker fortfarande att det är fel att göra så som du skrev i första tråden - att skaffa sig ett drogberoende för att kanske träffa någon.

Hjärta


   
SvaraCitera