Aviseringar
Rensa alla

Vill träffa tjej...


Ämnesstartare

Ska försöka beskriva min situation så gått det går. Jag är 17 år nu och är både okysst och oskuld och har försökt hitta en tjej ett jävla bra tag nu....
För många låter det väl antagligen ganska enkelt men jag är inte den personen som springer på fester varje helg och är inte heller så att jag gärna raggar upp en två år yngre fjortis på playahead, jag vill helt enkelt bara träffa en vanlig tjej men jag har ingen aning om hur och börjar fundera över om jag någonsin kommer göra det.....

När jag säger att jag inte springer på fester och har mig betyder inte de att jag sitter som en autistisk flykting i ett hörn och är allmänt osocial utan nästan tvärt om. Jag är en relativt social person som många uppfattar som rolig och intressant och umgås ofta med kompisar och har både kill och tjejkompisar. Det är bara så att jag tydligen inte är en sån person som man bjuder på fester...
Jag trodde ett tag att jag genom mina kompisar skulle kunna träffa någon men det visade sig att jag hade fel och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är inte så att jag håller på att dö av ensamhet utan klarar mig faktiskt ganska bra som singel men jag känner att jag saknar ändå något och det börjar kännas som att jag för evigt kommer vara singel och att för varje år som går blir det allt svårare att träffa någon...

Så jag vänder mig till er nu och ber om hjälp och tips för hur jag ska lyckas....


   
Citera

Galenskogsturk:

kommer vara singel och att för varje år som går blir det allt svårare att träffa någon...

Bullshit all over.

Var inte så gräsligt känslig, så ska du se! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag uppfattas både som rolig, snäll, social OCH en sån man bjuder på fester men inte fan har jag nån flickvän för det


   
SvaraCitera

Och skaffa ett bättre nick. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galenskogsturk:

men jag känner att jag saknar ändå något och det börjar kännas som att jag för evigt kommer vara singel och att för varje år som går blir det allt svårare att träffa någon...

min nuvarande (första) flickvän träffade jag när jag var 18, jag hade inte kysst lr gjort ngt annat, förutom att krama, ngn tjej innan det 😛 så du har 1 år kvar 😉 o sen kvittar det väl om det tar tills du är 25 innan du träffar en tjej som du kommer vara med resten av livet? jag tkr inte du ska ha bråttom, utan ta det lugnt på kärleksfronten, för kärleken är inte att leka med

Tyrael:

du är invandrare, det är därför.

so what? det är jag oxå men jag har flickvän 🙂


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Jag uppfattas både som rolig, snäll, social OCH en sån man bjuder på fester men inte fan har jag nån flickvän för det

Du sa det själv, snäll. Du är förmodligen för snäll och hamnar i kompisfacket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Modkujs:

Du sa det själv, snäll. Du är förmodligen för snäll och hamnar i kompisfacket.

Bingo. Därför är ingen tjej värd mig och jag kommer istället att fortsätta min satsning på att bli rik så jag kan köpa en svindyr synth och gifta mig med den


   
SvaraCitera
Tyrael

Knarko:

so what? det är jag oxå men jag har flickvän 🙂

jadu.. därför att 99% av sveriges brott sker pga. invandrare? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

jadu.. därför att 99% av sveriges brott sker pga. invandrare? [bigsmile]

haha det var det dummaste jag hört 😛 invandrare är majoriteten, men knappast så många, sen verkar du inte fatta att alla invandrare inte är idioter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försök inte för mycket bara[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha angående mitt nick så är jag faktiskt inte invandrare, har bara garvat lite för mycket åt det klippet. Är 100% arier även om det enligt mig inte spelar någon som helst roll....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galenskogsturk:

Så jag vänder mig till er nu och ber om hjälp och tips för hur jag ska lyckas....

ragga på internet. dock vettiga ställen. inte här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad anser du är vettiga ställen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galenskogsturk:

Är 100% arier

Alltså inte vit [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Alltså inte vit [confused]

Menade den morderna definitionen av arier...


   
SvaraCitera