Aviseringar
Rensa alla

Vill träffa tjej...


Galenskogsturk:

träffa en vanlig tjej

No, shit, du måste vara första[surprised]


   
SvaraCitera

Galenskogsturk:

börjar fundera över om jag någonsin kommer göra det.....

Du kan sluta fungera, du kommer att hitta personen du söker. Jag lovar dig! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galenskogsturk:

Menade den morderna definitionen av arier...

Sure. Är trött på att va besserwisser [sad] Nu är jag arie istället! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har haft samma problem som dig.
I hela mitt liv fram tills i höstas hade jag din attityd också, men helt plötsligt träffade jag en underbar människa.
Hans utseende tilltalade mig inte, och jag hade aldrig trott att det skulle bli något i mellan oss.
Jag bor i en liten stad och visste svagt vem han var eftersom att vi gått på samma skola och bodde i samma område.
Han var något helt annat än vad jag trodde.
Inte alls en pajas, utan en nykterist precis som jag och kan vara seriös när det gäller. Han var faktiskt väldigt smart och hade många ambitioner.
Vi kom ifrån varandra när jag inte vågade besvara det intresset han visade.
Vi glömde nästan bort varandra, och han träffade en flickvän som tog hans oskuld, som jag fortfarande ångrar att jag inte tog chansen att få.
Nu är vi bästa vänner och själsfränder.

Hang on in there! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galenskogsturk:

Jag är 17 år nu och är både okysst och oskuld och har försökt hitta en tjej ett jävla bra tag nu....

Haha, lol, vilken loser. Shit. Kan det bli mer patetiskt? [smile]


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Bingo. Därför är ingen tjej värd mig och jag kommer istället att fortsätta min satsning på att bli rik så jag kan köpa en svindyr synth och gifta mig med den

Galenskogsturk:

Så jag vänder mig till er nu och ber om hjälp och tips för hur jag ska lyckas....

Så ska galenskogsturk också tänka [bigsmile][y]


   
SvaraCitera

Berglund:

Bullshit all over.

Hur vet du det egentligen? Min erfarenhet är att det helt klart blir svårare och svårare att få nya kontakter desto äldre man blir.

Jag har inte riktigt några bra tips till dig, trådskapare, men jag tvivlar på att du kommer vara oskuld för alltid.

Libertad:

Haha, lol, vilken loser. Shit. Kan det bli mer patetiskt? [smile]

Rikta din frustration mot någon som förtjänar det.


   
SvaraCitera

Vet var du menar, har inte heller haft varit ihop med nån. Är 16 dåra men lol, det är samma sak. Kan inte säga att jag har försökt heller haaha. Det är ju inget som håller när man blir ihop o är så ung, så det spelar kanske inte så stor roll heller. Annars kan du alltid säga till folk att du sparar oskulden till din blivande fru[bigcheers]


   
SvaraCitera

superlee:

Hur vet du det egentligen? Min erfarenhet är att det helt klart blir svårare och svårare att få nya kontakter desto äldre man blir.

Det gäller väl helt enkelt att försöka stå ut ur mängden, försöka synas? Jag vet en mycket äldre person än dig som har fredagsligg varje vecka. [cool]


   
SvaraCitera

du är 17.. det är kört för dig. det är kört för alla. tralalala[tard][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

treffa inte tjejr dem e dumma i huvet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fabbe:

treffa inte tjejr dem e dumma i huvet

Mycket sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superlee:

Rikta din frustration mot någon som förtjänar det.

Ja. Imorn ska jag allt döda den där killen som mobbat mig under hela min uppväxt och fått mig att rikta taggarna utåt och trycka ner stackars människor på ett internetforum för att må bättre själv. Imorn ska jag dessutom gå till kuratorn och ordna upp mitt liv!

TACK FÖR HJÄLPEN! DU ÄR MIN RÄDDARE!

PS. Kan jag få din adress, vill skicka blommor? DS.


   
SvaraCitera

Berglund:

Det gäller väl helt enkelt att försöka stå ut ur mängden, försöka synas? Jag vet en mycket äldre person än dig som har fredagsligg varje vecka. [cool]

YOU'RE NOT HELPING.

Libertad:

TACK FÖR HJÄLPEN! DU ÄR MIN RÄDDARE!

Varsågod!

Libertad:

PS. Kan jag få din adress, vill skicka blommor? DS.

Nä, jag är hetero, lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galenskogsturk:

Så jag vänder mig till er nu och ber om hjälp och tips för hur jag ska lyckas....

Tänka sig... Det låter precis som mitt eget liv för cirkus ett halvår sen. Nu mera är jag däremot inte oskuld och inte okysst. Och Om det är en sak jag lärt mig under de senaste halvåret är att det inte hjälper ett skit att leta. Faktum är att det var först efter jag mer eller mindre hade gett upp på kärleken som jag träffade någon... Denne någon visade sig senare bara vara skit för mig, men det blev min första egenskap av fysisk kärlek (Inte sex). Och efter det så träffade jag ett par fler och historien löper på bla bla bla.

Det enda råd jag kan ge är att se kärleken som ett par nycklar. När de är försvunna kan du leta i timtal utan att hitta dem, men såfort du slutar leta, hittar du de.

Lycka till [y]


   
SvaraCitera