Aviseringar
Rensa alla

vill va 60 år NUUUU


Ämnesstartare

o bo i ett hus o adoptera massa katter <3

awww smälter


   
Citera
Ämnesstartare

Sen får du Alzheimers och måste läggas in på ett äldreboende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Sen får du Alzheimers och måste läggas in på ett äldreboende

katter brukar inte leva mer än 20 år o lär nog inte få det förrän jag e 80[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag pratade om dig och inte katterna xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

exner:

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Jag pratade om dig och inte katterna xD

jag vet sa ju det

fixar jag katterna när jag e 60, dessutom så vill jag mest adoptera gamla katter som ej har hem, så lever de max till jag e typ 75
o lär inte få den sjukdomen innan 80


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

jag vet sa ju det

Jaha my bad.. jag missuppfattade helt det du skrev [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska ta en tupplur med min katt nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag är 60 kommer jag nog att påminna om Lewis Blacks avdankade karaktär i "Accepted"


   
SvaraCitera

dazed:

När jag är 60 kommer jag nog att påminna om Lewis Blacks avdankade karaktär i "Accepted"

HAHAHAHAHAHAHAHA, jag är 44 och vissa dagar känner jag mig redan som honom ... Äh, jag vill iaf inte bli 60 men igår läste jag i tidningen att nästan alla födda på 2000talet kommer att bli över 100 år. Och i framtiden finns det egentligen inga begränsningar för hur gammal man kan bli. Så om jag skulle leva då skulle jag vänta med katterna tills jag är 600. Hejhej[bigsmile]


   
SvaraCitera

Lina Forss:

vänta med katterna tills jag är 600

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lina Forss:

HAHAHAHAHAHAHAHA, jag är 44 och vissa dagar känner jag mig redan som honom ... Äh, jag vill iaf inte bli 60 men igår läste jag i tidningen att nästan alla födda på 2000talet kommer att bli över 100 år.

Hur ska du undvika detta då?

Lina Forss:

Och i framtiden finns det egentligen inga begränsningar för hur gammal man kan bli. Så om jag skulle leva då skulle jag vänta med katterna tills jag är 600. Hejhej[bigsmile]

Fatta vad drygt att leva så länge, framför allt när det känns lite halvsegt att skrota i fan 80-90 år liksom, om du dessutom får tex alzheimers vid 78 eller någonting är nog livet ganska värdelöst att leva när man är bortåt 460-årsåldern. Bättre att se till att dö innan man blir senil är min tes.


   
SvaraCitera

Tror att tanken var att man skulle kunna slippa alzheimer/cancer/hjärt och kärlsjukdomar men jag vill ändå inte leva så länge och bli såååååååå ful. Borde inte säga nåt men jag får panik av tanken. Förmodligen går det just en spärr vid 460årsåldern, plötsligt blir det värdelöst.

Undvika det, tror att träna, inte röka, inte dricka fast ändå dricka lite ibland för man måste le för att må bra, äta rätt är de enda svaren jag kan komma på!


   
SvaraCitera