Aviseringar
Rensa alla

Vill verkligen bli känd!!!


Ämnesstartare

Hejsan, mitt namn är Andreas Näsström. Jag är 14 år och bor i Värnamo ( småland ). Min dröm är att bli känd och nå ut med min musik! Kan man få lite hjälp??
[wink]

Med er hjälp kanske ni kan sprida denna video 😉


   
Citera

Fån


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

Du kan ju börja med att promota din musik genom att starta en Facebooksida för din musik, blogga om nya låtar och diverse saker som hur inspelningen gjorde och dylikt. Du ska se upp för att bli en sellout som signas av något stort skivbolag. Tycker låten var ganska bra,


   
SvaraCitera

Du kan ju börja med att promota din musik genom att starta en Facebooksida för din musik, blogga om nya låtar och diverse saker som hur inspelningen gjorde och dylikt. Du ska se upp för att bli en sellout som signas av något stort skivbolag. Tycker låten var ganska bra,


   
SvaraCitera

[n]


   
SvaraCitera

Gör som "My dreams are her" säger. Och sedan måste du satsa rejällt.

*Är du med någon musikskola på fritiden?
*Delta i alla evenemang du kan!
*Talang 2012?
*Visa upp dig! Gör något så du kommer med i tidningar.
*Kontakta något cd-bolag eller lägg upp allt och så mycket du kan på nätet, både på tuben och på din hemsida. Ett tips är att göra som Ulrik gjorde... -Gör en cover så fort som det bara går när en låt släppts.
*Spela på alla möjliga ställen. Barer, stan etc. etc. Så mycket du kan och var du än kan.

Att nå en dröm är inget man gör vidare lätt. Man kan inte satsa till 99% utan du måste satsa fullt ut!


   
SvaraCitera

attentionwhore [tired]


   
SvaraCitera
Yaren

Helt okej 🙂
Kan tänka mig att tjejer skriker i bakrunden till detta, men inget för mig personligen.

Asså, det kan vara passande, men det behöver inte göra det troligt! Men har du tur så har du, men lägg inte upp videos på youtube, och försök inte låta oss sprida detta. Väldigt få blir kända på youtube. Sök på vilken låt som helst och cover så kommer det massa träffar.
IRL!


   
SvaraCitera

tänker inte sprida vidare den videon


   
SvaraCitera

Fabregas:

attentionwhore [tired]

Hööp,hööp. Alla vill vi ha uppskattning[cute]

andemandeXd:

Min dröm är att bli känd och nå ut med min musik! Kan man få lite hjälp??
[wink]

Nej,för det du har spelat in var jätte tråkigt. Du har bra röst,gör något bra av den!

Ta hand om dig.


   
SvaraCitera

Folk som vill bli kända blir C-kändisar.

Folk som vill göra bra musik blir bra musiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså jävla svenne rasist jag hatar sånna som dig!


   
SvaraCitera

Mahmodalabasababa:

Asså jävla svenne rasist jag hatar sånna som dig!

abo broshan fuck alla svennar vi ska cutta dem jao


   
SvaraCitera

Stycka dina nära och kära och ät sedan upp dem. Lovar att du blir känd.


   
SvaraCitera