Aviseringar
Rensa alla

Vill veta bra grejer å göra i paris


Ämnesstartare

va måste man se? vad är överskattat?

var ska man äta mat? vad ska man då äta?


   
Citera
Ämnesetiketter
mynona

Jag skulle aldrig ha besökt Paris första gången utan att se Versailles. Men utbytet hänger ju samman med intresset och värdet av att se historiska byggnader bygger ofta på att man vet vad som skett där, så det är svårt att svara på vad som är överskattat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Jag skulle aldrig ha besökt Paris första gången utan att se Versailles. Men utbytet hänger ju samman med intresset och värdet av att se historiska byggnader bygger ofta på att man vet vad som skett där, så det är svårt att svara på vad som är överskattat

det sa dan med, så kanske borde gå dit... har bara fått för mig att man får köa så sjukt länge för att komma in


   
SvaraCitera

Eiffeltornet ofc, typ det enda jag minns därifrån.. Hade inte väntat mig sådant utrymme mellan tornets alla 4 ben så att säga... Var iofs runt 9 år så kanske upplevde allt större bara.. Men satan var det blåste där uppe på högsta våningen iaf!! 


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska rådgöra med Ainos.


   
SvaraCitera
penja

Mysia: 


   
SvaraCitera
penja

Nehe, lyckades ej med taggen..


   
SvaraCitera
penja

Åk iaf inte nån jävla båt och lyssna på info om gamla byggnader. Det tog lång tid och var mest jobbigt bara 


   
SvaraCitera

kolla på grejer och äta mat 


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

det sa dan med, så kanske borde gå dit... har bara fått för mig att man får köa så sjukt länge för att komma in

nej han sa Louvren

Sacré-Cœur, Eiffeltornet, katakombrerna, Père-Lachaise, Notre-Dame och säkert mer saker när jag tänker efter


   
SvaraCitera
Exner

katakomberna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isdrake:

nej han sa Louvren

Sacré-Cœur, Eiffeltornet, katakombrerna, Père-Lachaise, Notre-Dame och säkert mer saker när jag tänker efter

just d fan blandar ihop allt


   
SvaraCitera

Vara otrogen. Alltså, inget ont om din sambo, bara bra ställe att göra det på om man nu skulle få det för sig.


   
SvaraCitera

  • Eiffeltornet
  • Louvren
  • Père Lachaise kyrkogård
  • Triumfbågen
  • Notre dame
  • Jardin du Luxembourg 
  • Quartier Latin
  • Miniatyr Frankrike I Paris

Jag har själv inte varit i Paris men skulle jag åka dit skulle jag besöka några av sevärdheterna i listan ovan.  Upprepar redan lite vad andra sagt men låt det var så och har säkert missat något trevligt.

För tips om restauranger hittade jag denna sida som verkar bra.

http://www.bestrestaurantsparis.com/en/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Vara otrogen. Alltså, inget ont om din sambo, bara bra ställe att göra det på om man nu skulle få det för sig.

🙁

han ska faktiskt med!


   
SvaraCitera