Aviseringar
Rensa alla

vill, vill, vill, vill,


Ämnesstartare

vill, vill, vill, vill, vill, vill, vill, vill skära i mig själv

godnatt


   
Citera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör de inte! ut och spring eller nåt istället, brukade hjälpa för mig. eller hetsät nåt. iof inte hellr bra.

vet inte sorry[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

aj

VILL! [mad]

Nintendos BFF:

gör de inte! ut och spring eller nåt istället, brukade hjälpa för mig. eller hetsät nåt. iof inte hellr bra.

vet inte sorry

men jag vill! kan inte springa. skadad tå [cry] har ont i magen så vill inte det heller [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till skolan istället för att vara hemma och bli deprimerad. Eller ring på en polare och glo på film eller vad fan som helst, att slösa bort livet vid datorn kommer bara fucka upp allt.


   
SvaraCitera

förstår ärligt takat inte varför du gör denna tråd. okej om du frågat om råd att inte göra det, då hade jag förstått den, men nu känns det enbart som du gräver ner dig i självömkan och hoppas på att få uppmärksamhet.

Dan_the_ironman:

Gå till skolan istället för att vara hemma och bli deprimerad. Eller ring på en polare och glo på film eller vad fan som helst, att slösa bort livet vid datorn kommer bara fucka upp allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du nu verkligen har den här känslan att du "måste" skära dig själv så måste du söka hjälp omedelbart. Vad rör mig själv så har jag en del "vita streck" på underarmen sedan ca 3-4 år sen, men sådant betéende har jag kommit över sedan länge. Vet du varför? För att jag uppsökte hjälp!


   
SvaraCitera
höna

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Gå till skolan istället för att vara hemma och bli deprimerad. Eller ring på en polare och glo på film eller vad fan som helst, att slösa bort livet vid datorn kommer bara fucka upp allt.

skapade tråden halv 6 Dan, slutade skolan typ 2. vill inte ringa kompisar, de får ringa mig istället. datorn har en stark dragningskraft...

Blivande_japan:

förstår ärligt takat inte varför du gör denna tråd. okej om du frågat om råd att inte göra det, då hade jag förstått den, men nu känns det enbart som du gräver ner dig i självömkan och hoppas på att få uppmärksamhet.

onödigt att fråga efter råd då jag inte lyssnar på dem ändå. ville bara säga lite vad jag känner. kan inte säga sånt här till andra ändå

Mattias94:

Om du nu verkligen har den här känslan att du "måste" skära dig själv så måste du söka hjälp omedelbart. Vad rör mig själv så har jag en del "vita streck" på underarmen sedan ca 3-4 år sen, men sådant betéende har jag kommit över sedan länge. Vet du varför? För att jag uppsökte hjälp!

starkt av dig att du lyckades söka hjälp och komma ur det. då är du starkare än mig. jag kommer nog aldrig söka hjälp, jag får inte framstå som svag. jag har dock inte skurit mig själv på 1 år eller så tror jag, var ett tag sen iaf. men vill då och då. lär väl få ett återfall inom snar framtid.

höna:

[sad]

[sad][n][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Why?
Hoppas du inte gjorde nå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyssna på eminem å håll käft[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ibland också känna mig dragen till det destruktiva även om det var över två år sedan. Jag löser det genom att ringa en vän, sätta mig i situationer där jag slutar tänka på det. Ibland kan det till och med hjälpa med att bara sova en stund, komma på bättre tankar. Komma ur de dåliga banorna och försöka fokusera på annat.


   
SvaraCitera
höna

Kraam patte! Ej göra sånt, sånt är dumt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

patte

höna! :$


   
SvaraCitera
höna

Tickstart:

höna! :$

mupp!


   
SvaraCitera