Aviseringar
Rensa alla

Vill visa att jag tycker om honom, men hur?


Hur visar man att man är intresserad av någon utan att vara för "på"?


   
Citera
Ämnesstartare

Man talar om det.


   
SvaraCitera

"Vill du hitta på nått på lördag?"

"[wink]"


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Man talar om det

Jo det är väl det bästa egentligen. Bara det att jag fegar för vi har inte träffats så länge, några veckor typ. Är lite rädd att han tycker jag blir för på eller vad man ska säga..

Floppsen:

"Vill du hitta på nått på lördag?"

den är rätt bra faktiskt 😛 Tyvärr bor han en bit bort så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon91:

Är lite rädd att han tycker jag blir för på eller vad man ska säga..

Jag kan säga att alla killar jag någonsin träffat, utan undantag har uppskattat att man är rak och ärlig [y]


   
SvaraCitera

är bara ett berätta det


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Jag kan säga att alla killar jag någonsin träffat, utan undantag har uppskattat att man är rak och ärlig

stämmer preics

vi uppskattar faktiskt det


   
SvaraCitera

man säger: jag tycker om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

stämmer preics

Ingen motsagd teori då än så länge[cute]


   
SvaraCitera

hon91:

den är rätt bra faktiskt 😛 Tyvärr bor han en bit bort så..

Be han komma över en lördag
Kommer han så är han intresserad av dig också [y]

Eller så går ni på typ grönalund eller nått liknande så ses ni där [no-no]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Jag kan säga att alla killar jag någonsin träffat, utan undantag har uppskattat att man är rak och ärlig [y]

Jo det är nog så, ärlighet varar längst ^^ Är nog bara att säga det för då får man ändå veta var han står med. Lite jobbigt om det går evigheter och man bygger upp känslor för att sen få reda på att han inte känner samma..

patrick bateman:

vi uppskattar faktiskt det

Låter bra, ska bara samla mod till mig och säga det 🙂 Får nog bli när vi pratar i telefon ändå, känner mer seriöst än typ sms haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon91:

sen få reda på att han inte känner samma..

Ju längre du väntar desto mer smärtsamt skulle det i så fall bli. Du skulle bara bygga upp ännu mer förhoppningar och förväntningar!

hon91:

mer seriöst än typ sms haha

Det är ingenting man säger första gången via sms, verkligen inte. Du borde säga det när ni ses. Via telefon är inte heller att rekommendera, då kan du inte se hans reaktion.


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Ju längre du väntar desto mer smärtsamt skulle det i så fall bli. Du skulle bara bygga upp ännu mer förhoppningar och förväntningar!

mmm jo precis. Du har så rätt så, bättre att få veta nu då 🙂 Har varit med om det innan, att man väntar och väntar. Får det en "positiv" utgång är det bara bra men blir det inte det så känns det desto mer.

Ingemarsdotter:

Det är ingenting man säger första gången via sms, verkligen inte. Du borde säga det när ni ses. Via telefon är inte heller att rekommendera, då kan du inte se hans reaktion.

Det är sant faktiskt. Får ta det när vi träffas för att det ska bli så bra som möjligt. Okej jag ska våga 🙂 Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon91:

Tack!

Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera

lycka till


   
SvaraCitera