Aviseringar
Rensa alla

Ville hon duscha med mig?


Ämnesstartare

I helgen var jag på besök hos en tjej kompis och så var vi ute och cyklade och jag blev svettig. Och sen när vi kom hem igen efter att ha spelat kort en liten stund så sa hon att hon skulle gå och duscha och så frågade hon mig om inte jag också skulle duscha eftersom jag blev svettig innan men jag sa att jag bara hade ett ombyte med mig så jag skulle duscha dagen därpå men nu i efterhand har jag funderat lite. Tror ni att hon ville duscha tsms eller vad menade hon?


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja det tror jag! :O 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valleballe:
I helgen var jag på besök hos en tjej kompis och så var vi ute och cyklade och jag blev svettig. Och sen när vi kom hem igen efter att ha spelat kort en liten stund så sa hon att hon skulle gå och duscha och så frågade hon mig om inte jag också skulle duscha eftersom jag blev svettig innan men jag sa att jag bara hade ett ombyte med mig så jag skulle duscha dagen därpå men nu i efterhand har jag funderat lite. Tror ni att hon ville duscha tsms eller vad menade hon?

Kan hon mycket väl ha menat. Fråga henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enda rimliga svaret är jag vet inte. Om inte man är där och själv och upplever signaler utöver att hon med ord undrar man behöver duscha post en ansträngande cykeltur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Kan hon mycket väl ha menat. Fråga henne?

Men det är ju pinsamt så här långt efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valleballe:

Men det är ju pinsamt så här långt efteråt.

Då frågar du henne nästa gång om hon vill duscha med dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga henne


   
SvaraCitera

Gå ut & cykla med henne igen, men denhär gånger går ni hem t dig då du frågar samma sak.. Och om hon nu vill duscha med dig så JA då ville hon tydligen det. 


   
SvaraCitera

Trött

Xisco:

Då frågar du henne nästa gång om hon vill duscha med dig!

Åh lol, du skrev samma grej 


   
SvaraCitera

nej det ville hon inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mixedgayal:
Trött
Åh lol, du skrev samma grej 

Såklart, man är väl ingen seg mellanöstern-tjej 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mixedgayal: Gå ut & cykla med henne igen, men denhär gånger går ni hem t dig då du frågar samma sak.. Och om hon nu vill duscha med dig så JA då ville hon tydligen det.

Hon bor i småland och jag i sthlm men ok, får väl prova det men känns skumt att fråga så direkt på.

Är du naken på din profilbild btw?


   
SvaraCitera
Lounge

behöver ju inte alls betyda så. att hon frågade om du inte också skulle duscha kan ha gjort med t.ex. att hon skulle säga "du kan duscha före om du vill" eller "jag ska ge dig en handduk då" etc

varför överdriva det så mycket när du inte vet


   
SvaraCitera

Valleballe:

Hon bor i småland och jag i sthlm men ok, får väl prova det men känns skumt att fråga så direkt på.

Är du naken på din profilbild btw?

Det är väl inte skumt, hon frågade ju innan.. Och nej det är inte jag, och jag antar att hon är naken!(:

Xisco:

Såklart, man är väl ingen seg mellanöstern-tjej 😉

Tack för den! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl trevligt att duscha tillsammans Glad 


   
SvaraCitera