Aviseringar
Rensa alla

ville ni ha mens??


b1son
Ämnesstartare

hej ville ni ha mens innan ni fick det, typ va avis på alla kompisar som fått d, läste på om d i all evighet osv
skapa menskalender o sånt verkade så coolt, veta när man skulle bli sugen på choklad os ånt
elr ville ni bara slippa


   
Citera
Ämnesetiketter

Är kille så jag längtar inte efter mens. Blir nog ganska orolig om jag skulle få det.


   
SvaraCitera

Visste typ inget om det, ville nog inte ha det men fick det under en lämplig period.


   
SvaraCitera

b1son: längtade

Var rädd att vara steril D: Min mamma hade fått när hon var 12 och jag fick min när jag var 14/15


   
SvaraCitera

Jag har aldrig velat ha mens och det är inte heller något jag vill idag.


   
SvaraCitera
b1son
Ämnesstartare

alltså "menstruerar ej" är svaret om man är man, ok, inte "ville slippa" hoppas ni fattar detta o inte medvetet förvränger resultatet 🙁


   
SvaraCitera

Fick det första gången när jag var runt 9, fram tills jag var 10-11 fick jag det bara var 4:e månad... och nej jag längtade INTE... önskar man inte hade det överhuvudtaget för smärtorna är olidliga Tumme nedBlink Har haft det i 9 år och orkar fan inte med det mer Galen


   
SvaraCitera

b1son: menstruerar ej


   
SvaraCitera

längtade pga att jag var dum i huvudet


   
SvaraCitera

Var 10 så viste typ inte vad det var när jag plötsligt började blöda så kan inte säga att jag längtade eller ville slippa


   
SvaraCitera

Kommer ihåg hur jag o mina vänner tillsammans satt o läste KP o ba "ÅNEJ KOMMER VI FÅ DET HÄR USCH!!!!!!!"


   
SvaraCitera

nej nej.


   
SvaraCitera

schim:
Var 10 så viste typ inte vad det var när jag plötsligt började blöda så kan inte säga att jag längtade eller ville slippa

Fattade knappt heller. Usch, grät när jag insåg att jag skulle dras med det i typ 40 år framöver


   
SvaraCitera

längtade inte
men var orolig pga fick det sent och hade ingen vuxen som berättade hur det kunde vaaaaa


   
SvaraCitera
reben

längtade inte
visste va de va o så blev mest arg


   
SvaraCitera