Aviseringar
Rensa alla

ville också skapa en till tråd på gamla um.


penja
Ämnesstartare

jahapp. snart är det dags. vad känner ni?


   
Citera

vi är nyfikna. /talar för oss alla

[smile]


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

är också nyfiken.

vissa verkar lite ledsna.

jag ser fram emot detta.

spännande!


   
SvaraCitera
mynona

Allt är bra, utom att bloggarna försvinner.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

mynona:

Allt är bra, utom att bloggarna försvinner.

har inte använd bloggfuktionen alls, så detta är ingenting jag kommer sakna.

funderade på att skaffa en blogg här förut, men har hela tiden fått höra att de kommer tas bort snart.

är de många som använt dem? är det nån känd umare som bloggat mycket?


   
SvaraCitera

ja snart händer det


   
SvaraCitera
mynona

penja:

har inte använd bloggfuktionen alls, så detta är ingenting jag kommer sakna. funderade på att skaffa en blogg här förut, men har hela tiden fått höra att de kommer tas bort snart.är de många som använt dem? är det nån känd umare som bloggat mycket?

Jag har bloggat sedan jag fick veta att funktionen ska tas bort. De flesta har antingen bloggat eller skrivit på forum, inte både ock. Arienette, tex, skrev aldrig ett ord på forum men var en av sidans mest aktiva bloggare. Det finns många bra bloggar och jag har följt flera.


   
SvaraCitera

Känns lite sorgligt. Alla bloggare som kunnat blogga och få vänner och stöd här. Alla trådar man kunnat skapa utan att behöva tagga dem med hundrafemtio ord. En förändringens tid.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

qazedctgb:

ja snart händer det

nervös? [cute]

mynona:

Jag har bloggat sedan jag fick veta att funktionen ska tas bort. De flesta har antingen bloggat eller skrivit på forum, inte både ock. Arienette, tex, skrev aldrig ett ord på forum men var en av sidans mest aktiva bloggare. Det finns många bra bloggar och jag har följt flera.

Okej, har ingen som helst koll på de som inte hängt här i forumet. Surt att bloggarna försvinner om de används..


   
SvaraCitera

penja:

nervös? [cute]

nej är du?


   
SvaraCitera

Det ska bli spännande att se hur folk kommer reagera, samt om/hur folk kommer försöka tracka sönder den nya sidan. Ska bli intressant.


   
SvaraCitera

Men jag tror det kommer bli skitbra.


   
SvaraCitera
Paseo

jag gillar inte alls den här designen huuuueeee ska bli skönt med en ny luftig en
men mmmm sorgligt för dom som gillade bloggarna


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

qazedctgb:

nej är du?

ja lite grann!

Ögon i en plåthink:

Men jag tror det kommer bli skitbra.

lyckades nyss höra att folk verkar lite negativa till förändringen. att det blir för likt twitter, fb mfl pga taggar och sånt. men ja, jag tror också det kommer bli bra!


   
SvaraCitera

penja:

lyckades nyss höra att folk verkar lite negativa till förändringen. att det blir för likt twitter, fb mfl pga taggar och sånt. men ja, jag tror också det kommer bli bra!

Aa, jag var själv initialt jävligt skeptisk. Tror dock nu att det kommer bli väldigt bra, nu när det sjunkit in lite.


   
SvaraCitera