Aviseringar
Rensa alla

Villka röker weed här


Ämnesstartare

Haha fett uttråkad så random fråga bah 


   
Citera
Ämnesetiketter

Inte jag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken slumpartad fråga ja


   
SvaraCitera

Inte jag heller


   
SvaraCitera

Inontote jojagog ialollolafofalollol`


   
SvaraCitera

Nope hahhaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla


   
SvaraCitera

ej jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Icke!


   
SvaraCitera

Nope, men skulle inte ha nåt emot att göra de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

95% av alla jag känner har en fet spliff som de just nu tänder


   
SvaraCitera

alla som ä dummare i huvet än mig typ, olagligt, dom tror dom ä tuffa, fett löjligt bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag röker jag ingenting. Har varit helt och hållet rökfri i ett par år. Däremot har jag varit en heavy smoker och rökt uppåt 10 gram ganja per dag. MEN - helt och hållet av medicinska psykologiska skäl. Rökte oftast en pipa var 30 minut under min vakna tid. Men det var märkligt nog ingen som märkte att jag var pårökt. Hände att jag blev stoppad i poliskontroller när jag var ute och körde bil på grund av att någon belysningslampa slocknat eller att jag hade glömt sätta på mig bältet. Men aldrig att någon polis misstänkte att jag var pårökt. För att finansiera mitt rökande och konsumtion på ca 3 hg grönt i månaden så odlade jag allt själv. Anser idag att jag är en av landets bästa odlare av högkvalitativ marijuana.

Här är några bilder

Mina egna favoriter är en nästintill ren Sativa dagtid i form av Nevilles Haze (odlade själv originalstrain/klon från Nevil Schoenmaker) och strax innan sänggående en nästintill ren ren Indica i form av Northern Lights  (även denna klon från Nevil Schoenmaker).
Skillnaden mellan Sativa och Indica är att Sativan är "uppåt" och psykoaktiv medans Indican är "nedåt" och meditativ och avkopplande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har rökt en del grönt (pot) vilket jag egentligen föredrar före alkohol. Trist bara att svenska lagar ser oss som brottslingar. Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gjort det några enstaka gånger bara


   
SvaraCitera