Aviseringar
Rensa alla

vilsen i ett förhållande ge mig tiips någoon,???:(


alis
 alis
Ämnesstartare

Hej, jag e tillsammans med en underbar man å han säger att han älskar mig han tar hand om mig när,jag mår dåligt och jag gör desamma för honom han är verkligen allt jag vill ha .. Mina föräldrar kommer aldrig acceptera honom å jag önska dom kunde .. Finns två problem i detta förhållandet den första e att jag aldrig kan komunicera med honom jag frågar han aldrig vart ska du när kommer du hem vem e du med ställer liksom aldrig såna frågor.. Men igår ssa han till mig att jag ger han för mkt frihet att göra vad han vill .. Å dedär,kändes rakt i hjärtat mitt problem e att jag inte kan öppna mina tankar å känslor när jag försöker få ut dom i ord försvinner allt å jag glömmer ... Å mitt andra problem e att jag aldrig vet vart han e å han säger du får gärna fråga men det betyder inte att jag kommer svara. Å som igår till exempel det hade hänt nått å han säger till mig de har gått upp å,ner men dt är saker jag inte kan ta med dig . Hur fan hade du reagerat om nån sa så till dig???? Jag blev helt paff å tyst. Men förstod honom ändå kanske saker jag inte har nått å göra med .. Men jag vet aldrig vart han e å med vem han e med 🙁

 Vi har inga gränser men jag vill få detta förhållande att funka ge mig tips någon snälla jag vill inte ha de såhär jag vill inte förlora honom 🙁


   
Citera

Kunde du inte skrivit det där i din förra tråd lrrrrr

trollolololol


   
SvaraCitera
alis
 alis
Ämnesstartare

Hahah jooo men tog,lite tills ja fattade dehär hehe

S3ON:
Kunde du inte skrivit det där i din förra tråd lrrrrr

trollolololol


   
SvaraCitera

slavkomplex? han kan väl sätta sina egna begränsningar på sig själv om han vill ha sådana. kontrollmani är inte ett affektionstecken.


   
SvaraCitera