Aviseringar
Rensa alla

vilsen i lund


Ämnesstartare

såaattte (mitt nya favoritord)

Sitter på biblioteket i Lund eftersom jag igår svepte en Varm & Kall och fick för mig att spendera 500 kronor av de 800 jag hade, till en enkelresa.

Ena sidan vill jag hem igen, för det regnar här och jag har bara datorn i en och en halv timma.
Å andra sidan, kommer min far att slå ihjäl mig när jag väl kommer hem och han får reda på att jag har slösat upp hans pengar på en skåneresa.

Ouf, är så bortskämd.

Ouf, jävulska impulser.

Så, kan mn lifta hem, eller?


   
Citera

varför åkte du till skåne av alla ställen? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tappat ena pluppen till mitt septum också, mitt hår dreadar sig och jag har snart slut på cigaretter.

Värst är väl att jag ska börja jobba snart. Vet inte om det var idag eller nästa tisdag

Det ksulle jag ju kolla upp.


   
SvaraCitera

hata att tappa plupp till septum
kan du vinkla upp den i näsan så att du inte tappar smycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

varför åkte du till skåne av alla ställen? 😀

Minns att det var fint här...När det inte regnade...Och när jag faktiskt hittade runt. Jävla...Gator.

krasch:

kan du vinkla upp den i näsan så att du inte tappar smycket?

Jo, vinklade upp den så pass mycket att det typ (typ) ser ut som att jag har en vanlig ring i näsan.


   
SvaraCitera

ajyprah:

Minns att det var fint här...När det inte regnade...Och när jag faktiskt hittade runt. Jävla...Gator.

Hmm
Kan du ragga upp någon Lundare som kan visa dig runt då?
Kanske slutar det regna under dagen!

ajyprah:

Jo, vinklade upp den så pass mycket att det typ (typ) ser ut som att jag har en vanlig ring i näsan

Aha
men jag tänkte om det går att peta in smycket i näsan. Det eliminerar risken att tappa smycket helt.
Jag kan göra det med mitt vanliga smycke om jag tar av ena pluppen.
Image


   
SvaraCitera

planka[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

men jag tänkte om det går att peta in smycket i näsan. Det eliminerar risken att tappa smycket helt.
Jag kan göra det med mitt vanliga smycke om jag tar av ena pluppen.

Fast jag har konformade pluppar. Det skulle bara föra fett ont.............


   
SvaraCitera
sincan

Detta känns inte så genomtänkt[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Detta känns inte så genomtänkt

[cool]


   
SvaraCitera

Skön grej att göra egentligen men sköna grejer har alltid en backlash, cigg ger lungcancer, ett fint porrrunk förminskar ens aptit för dom kvinnor som faktiskt skulle kunna knulla en, när man blir full så blir man sen bakis, what goes up must come down. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Skön grej att göra egentligen men sköna grejer har alltid en backlash, cigg ger lungcancer, ett fint porrrunk förminskar ens aptit för dom kvinnor som faktiskt skulle kunna knulla en, när man blir full så blir man sen bakis, what goes up must come down.

Hann bli smått bakis på bussen, somnade och vaknade upp najs i ett regnväder. Nu är det fint väder och jag har hittat en biljett för tre kronor på tradera.
...Men det tåget avgår på torsdag.


   
SvaraCitera

ajyprah:

Hann bli smått bakis på bussen, somnade och vaknade upp najs i ett regnväder. Nu är det fint väder och jag har hittat en biljett för tre kronor på tradera.
...Men det tåget avgår på torsdag.

nu behövs det en plan således?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

nu behövs det en plan således?

Äh. Det ordnar sig. Min tid går ut nu, så jag kan inte göra så mycket mer. Plus att min mobil är död..................

Lite kul är det ändå.

HEJDÅ!


   
SvaraCitera

ajyprah:

Lite kul är det ändå.

HEJDÅ!

hejdå, lycka till


   
SvaraCitera