Aviseringar
Rensa alla

Vin eller Vodka till festen på lördag?


The Saviour:

tjejerna föredrar ju hunkar

inte om du dricker

The Saviour:

Vin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Huvudsaken är att du tar med en flaska vin till värdinnan. Det brukar uppskattas allt som oftast och det kan endast gynna dig själv i slutändan.

Du verkar vara 7kt pretto när du super [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Du verkar vara 7kt pretto när du super [tard]

Antar att det är något negativt med det också. Eller är jag helt ute och cyklar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Antar att det är något negativt med det också. Eller är jag helt ute och cyklar?

neeh, men kanske kan ses som lite stelt. En flaska vin hör väl mer till middagar, och att köpa cigg när man går ut för att bjuda andra kan nog ses lite som att vifta med hur mycket pengar man har mer än en trevlig gest.


   
SvaraCitera

The Saviour:

vodka (Du röstade på detta alternativ)

Pga. du kan blanda med olika saker och det blir inte lika trist. Att tömma en-två flaskor vin själv kan bli jävligt tröttsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

neeh, men kanske kan ses som lite stelt. En flaska vin hör väl mer till middagar, och att köpa cigg när man går ut för att bjuda andra kan nog ses lite som att vifta med hur mycket pengar man har mer än en trevlig gest.

Själv anser jag att det är ett sett att visa uppskattning. 300kr på en flaska vin och någon enstaka gång ha ett paket cigaretter på sig är inte hela världen. Men givetvis är det fritt att tycka vad man vill.


   
SvaraCitera

Du framstår som en riktig jävla mupp som inte kan konversera riktigt utan alkohol, och tror att man förlorar 10% muskelmassa eller något ifall man dricker en kväll.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

vodka (Du röstade på detta alternativ)

Ingen fest utan livets "voda".


   
SvaraCitera

The Saviour:

bägge (Du röstade på detta alternativ)

Alternativet är att du stannar hemma och tränar på Lördag istället så kanske du är en såna dära hunk till nästa fest!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Själv anser jag att det är ett sett att visa uppskattning.

Men för stora gåvor är oartigt. Sedan kan man ju fråga sig om gåvorna är för att göra rätt för sig eller för att framstå i god dager.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men för stora gåvor är oartigt. Sedan kan man ju fråga sig om gåvorna är för att göra rätt för sig eller för att framstå i god dager.

Jag tar mer en gärna en diskussion vid ett annat tillfälle. Ska återgå till filmen jag såg. PM:a om du så vill.

Sköt om dig så länge. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Jag tar mer en gärna en lättare diskussion senare.

Haha, tror inte vi kommer omma någon vart ändå [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Haha, tror inte vi kommer omma någon vart ändå [wink]

Okej, då slipper vi väl en vidare diskussion. Men sköt om dig som sagt.

Kram. [smile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Kram.

hugz [blush][love]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Alternativet är att du stannar hemma och tränar på Lördag istället så kanske du är en såna dära hunk till nästa fest!

[love]


   
SvaraCitera