Aviseringar
Rensa alla

Vin


Petra
Ämnesstartare

Vad har ni för favvoviner? Behöver tips. Och helst inte Lasse Stefanz vin då.


   
Citera

Söta, mousserade vita gillar jag bäst. Men alla vita går ner med omsorg.   Har svårt för rödvin.


   
SvaraCitera

Random Rosé gick rätt bra efter 5 glas. Fast dricker ytterst sällan Vin. 


   
SvaraCitera

allt billigt som inte är rött 


   
SvaraCitera
Petra
Ämnesstartare

S3ON:
Söta, mousserade vita gillar jag bäst. Men alla vita går ner med omsorg.   

Inget rött alls alltså? :S


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:
allt billigt som inte är rött 

Rött.. fyfan.. mitt ansiktsuttryck ser ut som att jag precis tuggat i mig en hel citron efter jag druckit det.. Iallafall allt det röda jag smakat.


   
SvaraCitera

Stålröven:

Rött.. fyfan.. mitt ansiktsuttryck ser ut som att jag precis tuggat i mig en hel citron efter jag druckit det.. Iallafall allt det röda jag smakat.

får migrän av d


   
SvaraCitera

Petra:

Inget rött alls alltså? :S

Inget jag har smakat i varje fall (säkert 20 sorter plus).. Samtliga har något speciellt gemensamt som jag inte tycker om het enkelt.


   
SvaraCitera

Billigaste, typ tre apor


   
SvaraCitera
Petra
Ämnesstartare

Många vinkännare här.. hahaha.


   
SvaraCitera

Blä. 


   
SvaraCitera
reben

va ska ni äta


   
SvaraCitera

Kokosnöt:
Billigaste, typ tre apor

Tre apor är typ det äckligaste vinet som finns. =/ Fungerar ENDAST att blanda ut med sprite typ, och det är dåligt.


   
SvaraCitera

Pinot noir-viner är väl de absolut godaste(rött). Ofta har de en väldigt kryddig smak. 


   
SvaraCitera

Finns många fina röda viner som faller mig i smaken som annars ej gillar rödvin. Vita viner, ärligt, tycker jag bättre om de billigare alternativen. Kommer ej ihåg nu men finns både vitt och mousserande på tetrapack som är riktigt gott. Men allra bäst är nog smaksatt starkvin, svartvinbärskir (finns för typ 50:- på systemet, smakar typ stark saft)  

S


   
SvaraCitera