Aviseringar
Rensa alla

Vindskyddet


Ämnesstartare

A very true story, between two members on ungdomar.se

Jag gick på bussen och betalde för en halv till Sparreholm. Vart skulle jag komma någonstans? Resan skulle ta 20 minuter. Minuterna segade sig framåt samtidigt som de gick alldeles för snabbt. Jag och J hade träffats på en internetsajt för ungdomar. Han kommenterade en bild, och nu bara en månad efter en del prat om sex, med varandra. Och nakenbilder. Porr. Porr mellan oss. Skulle vi träffas. Tanken på det gjorde mig nervös. Det fanns ingen annan utgång, under de kommande fyra timmarna skulle vi ha hårt, snuskigt och förbjudet (?) sex. Hur skulle jag bemöta honom. Han hade ju tusan en tjej på gång, är han otrogen mot henne. Tanken gjorde mig bara upphetsad. Desto mer föbjudet, desto mer dirty. Jag kände mig som en riktig slampa. Ingen visste om att jag befann mig 30 mil hemifårn, alla skulle tro jag var på en fånig modevisning i södra Norrland - ingenmansland. Istället sitter jag här. Snart avklädd, svettig, kåt. Jag var redan våt. Och nu var det bara en hållplats kvar. Mina ben började darra. Jag hade valt en enkel klänning som skulle gå enkelt att ta av. Bara ben. Och en svart kavaj. Beredd att blotta mig för hela världen. iaf för J. Som om en sekund kommer att gå från främling tll faktum. Från faktum till vän. Från vän till knull. Eller kanske direkt till knull. Jag var kåt. Min fitta dunkade. Jag ville ha J, nu. På bussen, inför alla. Busschaufför och passagerare.

Ett steg, och bussen var ett minne. Jag befann mig i J's famn. Vi kramade varandra. Det var spänt. Båda visste vad som väntade. På nolltid släppte spänningen men suget fanns kvar. Suget efter J utan de svarta jeansen och t-shirten han bar. J och jag gick längs en stig. Allt var grönt, löven luktade grönt, men himlen var blå. Vi pratade massor, jag vill trycka mig närmare J, men hade inte mod. Vi var fortfarande främlingar. Helst vill jag kasta han på marken så fort civilisationen kom en bit bort och slita av hans kläder. Jag avvaktade. Suget växte. Kåt, kåt. Jag kände hur min fitta blev våtare, med tiden. Och fantiserade om hans hand överallt på mig, på min hud, upp under klänningen. Vi kom fram till ett vindskydd. Vid en sjö.

Vi fortsatte prata. Jag blev rädd. Kommer ingen ha mod att göra något. En timme gick. Skulle nästan kunna explodera. Om och om igen tänkte jag på mig själv kasta av mig min klänning, min behå. Smeka J längs låret upp mot hans kuk. Känna hårdeheten och smita in handen innanför jeansen. Sätta mig grensla över han och visa vem som bestämde. Istället lutade jag mina nakna ben mot J. Flyttade mig närmare. Och närmare. Lutade mina lår mot J. Lutade hela mig mot J. Nuu, nuu. J var kåt. Jag såg det.
J: "Värst vad du blev närgången"
Jag: "Ja, jag fryser".
J tog min hand och arm på hans axlar. Jag smekte hans arm. J luktade gott. J luktade: "någonjagvillknullmedhärochnu". Med min andra hand smekte jag J's hår.
J: "Gillar du mitt hår."
Jag: "Ditt hår är fascinerande." Och jag mötte J's kind med min kind, mina läppar mot J's läppar. Vi kysste varandra. Mina händer på hans hud som jag tidigare fantiserat om gjorde jag till verklighet. Jag smekte hans rygg, hans mage, på jeansen över hans nu hårda kuk. J' smekta mina lår, in under klänningen. Över min fitta. Jag var våt genom trosorna. Jag satte mig över J', han drog ner min klänning och tog upp min bh och började suga och kyssa mina bröst. Jag njöt. Stönade lite. Lät J' ta sin tid. Jag la mig över honom och smekte överallt. J smekta över min rygg, min rumpa, mina lår.
J: "Ska vi köra på en gång". Jag var extremt kåt och det fanns inget annat svar.
Jag: "Ja," sa jag nästan desperat. Jag knäppte upp J's jeans, kysste hans bröst, hans mage. Tog av mig mina svarta trosor och satte mig över J och han försökte komma in i mig. Hans kuk var stor. Han kom inte in, jag var trång. Det gjorde ont, men jag var kåt och ville. Han tryckte, och tillslut kom han in i min våta, trånga fitta. Och började pumpa, jag på rygg med benen upp i luften och J på knä pumpade in sin kuk. Sin breda, stora hårda kuk i min trånga fitta. Han tryckte hårt, hårt. Jag stönade. J's blick när jag mötte den var fylld av sex. Jag blev ännu kåtare av hans blick. Och han lyfte upp mina ben ännu högre i luften och tryckte in sin kuk ännu hårdare i mig. Jag befann mig i ett slags tillstånd av kåthet som gjorde mig bortkoppklad från världen. Jag ville ha mer än vad som var möjligt. J fortsatte pumpa och tillslut vände han mig på sidan. Jag följde lydigt med. Han ställde sig på knä bakom mig och körde in kuken i mig igen. Njutningen var inte långt ifrån fulländad. Nu la jag mig med magen nedåt och benen spretande utanför kanten på vindskyddet, J ställde sig mellan mina ben bakom mig och började pumpa igen. Hårt. Men inte tillräckligt. Jag kunde känna varenda blodådra på J’s hårda och stora kuk i mig. Och ville bara ha mer. Hela J i mig, på mig, över mig, genom mig. J tryckte sin kropp närmare min, hans mage, bröst över min svank, rygg. Jag kände flåset från J i nacken och stönade. En minut till och det skulle vara orgasm. Men över vattnet kommer en båt, fort på med kläder och låtsas om som om inget har hänt. Skamsna gömda i ett vindskydd, blottandes för hela sjön. Vi satt ett tag. Och bara satt. Tills båten försvunnit.
”Är du nöjd?”, frågade J mig. Efter doggyhistorien var jag fortfarande kåt ända in i märg.
”Smek mig till orgasm”, sa jag. Jag lutade mig bakåt mot vindskyddet och J började smeka mig. Han började försiktigt och långsamt, men ökade med tiden takten. Jag smekte mig själv samtidigt och skulle om platsen inte varit allt för offentlig skrikit av tillfredställelse rakt ut. Njutningen ökade och jag tog tag om J’s midja, och han ökade på takten. Och körde in fingrarna i fittan. Och smekte. Jag skakade av njutning. Höll hårdare om J’s midja. Hela världen skakakde, allt försvann och jag befann mig i extas. Spände varende muskel och höll ut så länge jag kunde. J fortsatte ännnu intensivare att trycka in fingrarna i fittan. Jag flög, svävade och tillslut nådde jag klimax, och pustade ut. Lätt andfådd.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

----


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars J, fick han aldrig komma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

fick han aldrig komma?

Båten förstörde, och tiden försvann. Det är synd om J


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stairway:

Båten förstörde, och tiden försvann. Det är synd om J

Ja.. 🙁
Fast han gick nog ut i skogen och runkade efter det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Fast han gick nog ut i skogen och runkade efter det.

AA, tror jag med. Kanske skulle tagit med det i novellen.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

J lämnade min sida, men jag märkte det knappt i mitt apatiska tillstånd efter min orgasm. Efter att ha legat och sansat mig i några minuter undrar jag vart han har tagit vägen, så jag klädde på mig och gick mot stigen vi kom ifrån.
Det var tyst och det hade börjat mörkna, jag ropade "J!" utan att få något svar.
Plötsligt kände jag ett hårt slag i bakhuvudet och jag föll mot marken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Plötsligt kände jag ett hårt slag i bakhuvudet och jag föll mot marken.

Så går det om man inte låter J komma, själviska Umhora!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Plötsligt kände jag ett hårt slag i bakhuvudet och jag föll mot marken.

Mmm, masoschism ftw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Så går det om man inte låter J komma, själviska Umhora!

Hahahahaha![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Plötsligt kände jag ett hårt slag i bakhuvudet och jag föll mot marken.

Fortsättning.

Jag slungade den tjocka pinnen med all min kraft mot hennes bakhuvud. Slaget gav upphov till ett krakande ljud, förmodligen från hennes skalle. Hon föll livlös mot marken men jag upphörde inte att leverera slag efter slag mot hennes bakhuvud.
Var slag knäckte hennes skallben ytterligare och gav träklubban en angenäm blodfärg. Jag blev förvånad att hon inte blödde mer, men det var tillräckligt för att stänka sommargräset blodrött.
Jag befann mig i extas, adrenalinkicken hade blandas med kåtheten från innan och gav mig en underlig men ytterst angenäm känsla. Jag vände på hennes stela kropp, jag fick dra lite i hennes huvud som hade borrats ned i den mjuka sörjan av skogsjord och blod. Jag kände på hennes hals, den var fortfarande varm men det fanns ingen puls.

Nu får någon fortsätta med en onaniscen.
Nekrofili?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Fortsättning.

The events of this story are entirely fictional. Not based on any truth whatsoever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera