Aviseringar
Rensa alla

Vinfylla


Ämnesstartare

mopsen:

och hur fan var inte det där snällt?

ville du ha ett glädjerop att du var inne på UM eller ville du att jag skulle säga "alltså mannen det är faktiskt bara kuklängden som är viktigt[wink][wink][wink][wink][wink]"
va
va

Nu är det någon indian som har ramlat ur båten

Han_som_missa:

öl innehåller en massa kalorier vilket gör att man inte känner sig lika full som när man dricker samma mängd alkohol i annan dricka. då man blir oftast fullare menom att dricka öl eftersom man är fullare än man tror[crazy]

Menar inte direkt att man känner sig full i olika grader, utan på olika sätt. Så som att man tror att man är en poetisk jävla fåntratt när man dricker rödvin


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Menar inte direkt att man känner sig full i olika grader, utan på olika sätt.

Hahaha, I see. Fast jag tror inte att jag varit med om detta fenomen. Däremot gillar jag inte öl, o kör stenhårt på tuffingcider JORDGUBB. Eller groggar. Men jag går inte runt o tror inte att jag blir nått eller får en viss status av det jag dricker. man tar det som är gott[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Nu är det någon indian som har ramlat ur båten

yeah alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt konstigt alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spriten sätter sig i huvudet, ölen i benen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir alltid för full när jag dricker vin


   
SvaraCitera

omg jag älskar öl men nu när jag inte tränar lika ofta dricker jag vin för att behålla min figur 🙂 aja om jag dricker 6st Bellman 6,0% får jag då i mig lika mycket alkohol som en vanlig vin flaska ~14% hur räknar man?


   
SvaraCitera

Juste i promille! men utan Uffes blås?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Vetenskap och Filosofi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vinfylla=vidrig fylla. vilket jag alltid blir påmind om i minst 3 dagar efteråt, helt sjukt. blir inte det minsta bakis av något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

märker ingen skillad[sad]


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Den är ju definitivt inte intelligent, den får bara lättlurade puckon att känna sig sofistikerade

Ska tydligen vara nyttigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Är det Jesus eller italienarnas fel?

Att du ens frågar, alla vet att det är rödingarnas fel! De bara sprider sjukdomar, krig och ond bråd död samt brukar tjack.
Vinfylla är det äckligaste som finns... Bara onda salongsbolsjeviker som besudlar sin kropp med denna vedervärdiga dryck.
Det enda skapliga att hälla i sig för en göttig fylla är öl och vodka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ur ett mer kvinnligt perspektiv så konsumerar man mindre kalorier och slipper pissa så ofta

Väldigt sant och praktiskt. Folk blir så dryga och tråkiga av vin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Väldigt sant och praktiskt. Folk blir så dryga och tråkiga av vin.

inte alla vad snackar du om


   
SvaraCitera