Aviseringar
Rensa alla

Vinmusik


Ämnesstartare

Tja! Ge mig förslag på låtar som passar till att sitta ute i solnedgången och dricka rödvin under träden.


   
Citera


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Tja! Ge mig förslag på låtar som passar till att sitta ute i solnedgången och dricka rödvin under träden.


   
SvaraCitera

slänger ihop en playlist när jag kommer hem, detta kan bli bra. tänker spontant att min mjäkpopsplaylist innehåller en hel del lämpligt.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Bell
 Bell

hallå, älska mitt förslag. Finns ju ingen mer passande.


   
SvaraCitera

Bell:
hallå, älska mitt förslag. Finns ju ingen mer passande.

för uppenbar. den ingår dock i min playlist, som sannolikt kommer offentliggöras inom kort. även om jag seriöst funderar på att byta ut den mot något annat av hästpojken, typ något stort för dig eller imperial.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att tråden legat uppe i 2,5 timmar och ingen har publicerat den låten.....Den är ju mest uppenbar utav alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: hästpojken

hästpojken är värre än håkan hellström


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att tråden legat uppe i 2,5 timmar och ingen har publicerat den låten.....Den är ju mest uppenbar utav alla.


   
SvaraCitera

Maks:

hästpojken är värre än håkan hellström

du är värre än christer pettersson.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en gång när hästpojken sjöng i svt, både jag o far var tvungen att slänga oss på fjärren för att mute:a


   
SvaraCitera

Maks:
en gång när hästpojken sjöng i svt, både jag o far var tvungen att slänga oss på fjärren för att mute:a

hej jag heter maks, jag gillar inte hästpojken för det låter inte alls som bob dylan.


   
SvaraCitera