Aviseringar
Rensa alla

Vinn en mustasch!


Ämnesstartare

Image

Välkomna UM:are från alla världens hörn! Idag har ni chansen att vara med om någonting som är större än oss alla. Ni har chansen att bli en del av det som för alltid kommer att refereras till som "Dagen"! Dagen då någon lycklig själ blir ägare till en alldeles egen MUSTASCH!

Mustaschen är som ni alla vet mycket viktigare än såväl bil- som snoppstorlek. Den framhäver inte bara männens manlighet, utan även kvinnornas. Se bara till Stalin!

Innan mustaschen:
Image

Efter mustaschen:
Image

Det här är dock inte vilken mustasch som helst. Nej, det är en mycket exklusiv mustasch. Den är skapad genom idogen avhållsamhet från att tvätta och kamma håret, och varje hårstrå är gjort av finaste samegen. Tyvärr så var mustascherna (that's right, det är TVÅ mustascher det handlar om) tvungna att amputers p.g.a. anorexia. [sad]

Så hur kan du vara med och tävla om en alldeles egen mustasch? Det handlar om ren och skär byteshandel!

Så snart tråden postats så får ni börja erbjuda saker att byta mot en av mustascherna (eller båda, om det skulle vara någonting groteskt bra - typ en bil eller en ren). De med de två bästa förslagen får varsin mustasch i utbyte mot det föremål som de föreslagit. Frakten för mustascherna betalas av tävlingsanordnare, medan frakten för vinnarens föremål betalas av vinnaren själv.

Image

Lycka till, och må bästa man, kvinna eller barn stolt bära frukten av mitt huvud!

*Juryns beslut kan icke överklagas. Vinnaren betalar ev. vinstskatt.


   
Citera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Tommy man får inte använda andras konton.


   
SvaraCitera

äckligt men sött


   
SvaraCitera

Jag har sett filmen mustaschen. [y]


   
SvaraCitera

Budolicious:

[love][love][love]


   
SvaraCitera

hejkattunge:

[love][love][love]

[wink]


   
SvaraCitera

byter en hallonmatta mot din eller josefs mustasch[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

hallonmatta

Vad är en hallonmatta? [no-no]


   
SvaraCitera

erbjuder en
Image


   
SvaraCitera
Åtta

DeathOrGlory:

Tommy man får inte använda andras konton.

Men, vad tror du om mig egentligen? [no-no] Inte skulle väl jag... [blush]


   
SvaraCitera

tommy............


   
SvaraCitera

Oj, vad ska man erbjuda här......... En använd tampong, fräsch och fin förstås? Glittret i julgranen som fortfarande står? Mammas gamla tofflor? Eller en massa norska/danska/finska användarmanualer som följde med min nya mobil?

Har en massa skräp jag vill bli av med så om inget av ovanstående alternativ låter bra får du gärna föreslå nåt [y]


   
SvaraCitera